Hej skønne kvinder.. Jeg har brug for input for jeg aner ikke hvad der sker med min krop lige nu..
Jeg fødte for snart 5 mdr siden og fik meget hurtigt min menstruation.. For at gøre en lang historie kort er min menstruation kommet og gået som det passede den, på trods af p-piller.. Tror min cyklus har lagt på i gennemsnit 28/30 dage, har lige side blødt INDEN de sidste piller var taget - nu siger lægen så hun ikke tror p-9piller er nok for mig. Nu til 'problemet';
for en uge siden præcist, var jeg på 21. Dag i min nye cyklus. Og fik en lille pletblødning. Altså det var svagt lyserødt udflåd som så resten af dagen gik over i svagt brunligt udflåd. dagen efter om morgenen kom der en lille klat af det samme let lyserøde udflåd, men det var kun om morgenen, resten af dagen var det helt normalt.
Nu er det præcis en uge siden og idag har jeg også haft lidt lyserød/meget let brunligt udflåd?
Har i nogen ideer om hvorfor jeg pludselig har den type pletblødning? Hvad kan det være? Har ALDRIG haft sådanne blødninger før :s
Anmeld
Citér