Hvor mange dage bløder man efter spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
5 svar
1 synes godt om
26. november 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

ved I hvor mange dage man bløder i forbindelse med en spontan abort? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

Becks

Det har været forskelligt de 5 gange jeg har haft en sa..

Nogle af gangene har jeg blødt 1 dag, andre kun når fosteret kom ud og andre i flere dage.. En enkelt gang i flere uger, men det endte til sidst med en udskrabning, da alt ikke kom ud selv

Anmeld Citér

26. november 2015

ninibadini

Jeg blødte ca en uge, den første dag meget kraftigt, resten af dagene som alm. menstruation. En uge efter fik jeg en lille blødning igen, der varede en enkelt dag

Anmeld Citér

26. november 2015

januar16

Jeg tænker (men har intet belæg for det) at jo længere henne man er jo kraftigere er det. Altså hvis man kun når en bio (4-6 uger) så har kroppen ikke nået at generere så meget væv ovsv. der skal udstødes, så det derfor nok er tættere på en kraftig menstruation.

Jeg havde en SA da jeg var 13 uger henne, som endte i udskrab. Men selv med udskrab blødte jeg i et par uger efter. Ikke en kraftig blødning, men alligevel nok til at skulle bruge bind.

Anmeld Citér

26. november 2015

januar16

Becks skriver:

Det har været forskelligt de 5 gange jeg har haft en sa..

Nogle af gangene har jeg blødt 1 dag, andre kun når fosteret kom ud og andre i flere dage.. En enkelt gang i flere uger, men det endte til sidst med en udskrabning, da alt ikke kom ud selv

Helt udenfor kontekst, men vil alligevel lige sige at jeg beundrer din kampgejst. Det er så hårdt at miste, og du har alligevel kastet dig ind i det igen og igen.

Har kun haft en bekræftet graviditet (måske en bio også, - samme symptomer som da jeg var gravid + ca 6 ugers cyklus, men fik blødning før min testdag) og synes det var sindsygt hårdt at komme igennem. Min kæreste er klar til at prøve igen, men jeg er pisse ræd for at ende i samme situation igen. Så er stadig ved at samle modet til prøve igen.

Anmeld Citér

26. november 2015

Becks

januar16 skriver:

Helt udenfor kontekst, men vil alligevel lige sige at jeg beundrer din kampgejst. Det er så hårdt at miste, og du har alligevel kastet dig ind i det igen og igen.

Har kun haft en bekræftet graviditet (måske en bio også, - samme symptomer som da jeg var gravid + ca 6 ugers cyklus, men fik blødning før min testdag) og synes det var sindsygt hårdt at komme igennem. Min kæreste er klar til at prøve igen, men jeg er pisse ræd for at ende i samme situation igen. Så er stadig ved at samle modet til prøve igen.

Tak <3

Det har ikke været nemt, men har hele tiden haft mit motto "Never Give Up Your Dream" i hovedet :)

Jeg har været nede og skrabe bunden mange gange, været vred på mig selv og alle andre :)

Nu er jeg 30+1 og lykkelig for, jeg ikke opgav hvor folk omkring mig, mest forventede det..

Men samtidig, har jeg haft godt gavn af mine pauser :)

Håber det lykkedes for jer <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.