Ingen mens - steril mand - kan det lade sig gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Synes det ligner en skygge streg. Altså en uden farve. 

Håber du har ret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2015

SofiaMik

Prøv at skille testen af og tage et nyt billede. Formentlig er det bare en skyggestreg.

Anmeld Citér

10. december 2015

Anonym trådstarter

Nu er det 10 uger og 2 dage siden jeg sidst havde mens ... 

Drømte i nat at jeg var gravid ... 

Nu må den gerne snart komme ... 6 uger over tid .. 

Anmeld Citér

10. december 2015

esioul

Anonym skriver:

Har du ikke taget en ny test?

Anmeld Citér

10. december 2015

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Har du været hos lægen og få taget en blodprøve ?, det kan vel af eller bekræfte det

Anmeld Citér

10. december 2015

esioul

Anonym skriver:

Kan du være på vej i overgangsalderen? Det behøver man jo ikke være voldsom gammel for at komme. 

Det kan hvis starte med mens bliver uregelmæssig. 

Anmeld Citér

10. december 2015

Unalisa

Hvorfor går du ikke til læge for at be/-afkræfte om du er gravid? Tænker hvis nu i ikke vil beholde barnet? 

Anmeld Citér

10. december 2015

Anonym trådstarter

Unalisa skriver:

Hvorfor går du ikke til læge for at be/-afkræfte om du er gravid? Tænker hvis nu i ikke vil beholde barnet? 

Synes bare jeg har læst mange gange herinde at folk rakker ned på nygravide eller nogen som er i tvivl om cyklusser. Så det ville jeg ikke bruge skattekronerne på i frygt for at være en af dem....

testen var jo negativ. Og det kan vel komme når som helst . Barnet er velkommen hvis det er . 

Var hos gynækolog i sommers hvor han sagde at jeg havde æg til en hel børnehave, så overgangsalderen tænker jeg ikke er nu :-)

Anmeld Citér

10. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Synes bare jeg har læst mange gange herinde at folk rakker ned på nygravide eller nogen som er i tvivl om cyklusser. Så det ville jeg ikke bruge skattekronerne på i frygt for at være en af dem....

testen var jo negativ. Og det kan vel komme når som helst . Barnet er velkommen hvis det er . 

Var hos gynækolog i sommers hvor han sagde at jeg havde æg til en hel børnehave, så overgangsalderen tænker jeg ikke er nu :-)

Når du er gået så lang tid over, så skal du vist afsted. Har du taget en ny test?

Anmeld Citér

10. december 2015

Unalisa

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå men når du er gået  så lang over tid, skal du måske afsted til lægen . Også for din egen skyld så du ikke går med uvished 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.