Øv:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. november 2015

Flødebollen

testen her til morgen var negativ. Har egentlig først testdag i morgen. Øv! Vores første IVF forsøg hvor alt bare klappede.. Fik endda 2 æg på frys. 

Og jeg testede endda med sådan en følsom en. 

Nøj jeg har nedtur på. Gang på gang må jeg indse, at jeg er en defekt vare

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2015

God-mor

Flødebollen skriver:

testen her til morgen var negativ. Har egentlig først testdag i morgen. Øv! Vores første IVF forsøg hvor alt bare klappede.. Fik endda 2 æg på frys. 

Kæmpe kram og positive tanker i din retning! Du er ikke en defekt vare, sådan må du ikke tænke om dig selv. Det skal nok komme

Anmeld Citér

25. november 2015

Flødebollen

God-mor skriver:

Kæmpe kram og positive tanker i din retning! Du er ikke en defekt vare, sådan må du ikke tænke om dig selv. Det skal nok komme

Det er 4 år siden jeg smed p-pillerne.. Synes fsndeme snart godt vi må få vores drømmebaby

men tak

Anmeld Citér

25. november 2015

KissMeKissMeKissMe

Flødebollen skriver:

Åh det er jeg ked af at høre 

4 år et satme længe. Kan godt forstå, at du har totalt nedtur. 

Synes specielt tiden her op til jul er hård. Det er som om årsskiftet bare er en påmindelse om, at der intet sker. Sidste jul var jeg sikker på, at 2015 var vores år.

Kan I nå et forsøg mere inden juleferien eller hvordan? Sender masser kram i din retning. 

Anmeld Citér

25. november 2015

Flødebollen

KissMeKissMeKissMe skriver:

Åh det er jeg ked af at høre 

4 år et satme længe. Kan godt forstå, at du har totalt nedtur. 

Synes specielt tiden her op til jul er hård. Det er som om årsskiftet bare er en påmindelse om, at der intet sker. Sidste jul var jeg sikker på, at 2015 var vores år.

Kan I nå et forsøg mere inden juleferien eller hvordan? Sender masser kram i din retning. 

Vi er i privat regi, så det håber jeg virkelig! 

Men ja, jeg har det på samme måde. Jeg troede 2013, 2014 og 2015 var vores år. Synes bare det hele er dumt lige nu 

Anmeld Citér

25. november 2015

KissMeKissMeKissMe

Flødebollen skriver:

Vi er i privat regi, så det håber jeg virkelig! 

Men ja, jeg har det på samme måde. Jeg troede 2013, 2014 og 2015 var vores år. Synes bare det hele er dumt lige nu 

Ja, den evige skuffelse er bare det værste.  Og der er intet, nogen kan sige, der kan gøre det bedre. 

Men sender dig en masse held og lykke med næste forsøg. Nogle gange ville man ønske, at der var en kø, sådan at dem, der havde prøvet længst, var de næste, der fik lov til at få en baby. 

Anmeld Citér

25. november 2015

Mulle0802

Flødebollen skriver:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.