Er jeg mon gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. november 2015

mille190891

Hej allesammen 

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt her i mine frustrationer.

Jeg stoppede med P-piller for et par måneder siden, og sidst fik jeg min menstruation fredag D. 23/10-15. Jeg forventede så at få min menstruation fredag D. 20/11-15 eller ihvertfald i weekenden, da det plejer jeg at gøre. 

Jeg har i dag tirsdag aften D. 24/11-15 stadig ikke fået min menstruation, men har de sidste 4 dage haft så mange menstruationssmerter.

Lige nu er det så slemt at jeg har måtte ligge mig ind i sengen, og overvejer en sygemelding i morgen på arbejdet. 

Plejer at have menstruations smerter for det meste, men smerterne kommer først når jeg er begyndt at bløde.

Jeg tog en test i går = Negativ.

Tænker om jeg ikke kan teste positiv endnu, eller om jeg overhovedet er gravid? 

Har i andre prøvet noget lignende??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2015

HappyOne

mille190891 skriver:

Hej allesammen 

Jeg stoppede med P-piller for et par måneder siden, og sidst fik jeg min menstruation fredag D. 23/10-15. Jeg forventede så at få min menstruation fredag D. 20/11-15 eller ihvertfald i weekenden, da det plejer jeg at gøre. 

Jeg har i dag tirsdag aften D. 24/11-15 stadig ikke fået min menstruation, men har de sidste 4 dage haft så mange menstruationssmerter.

Lige nu er det så slemt at jeg har måtte ligge mig ind i sengen, og overvejer en sygemelding i morgen på arbejdet. 

Plejer at have menstruations smerter for det meste, men smerterne kommer først når jeg er begyndt at bløde.

Jeg står i samme båd, fik min mens sidst den 13/10, det er i dag to uger siden den skulle være kommet, stadig negative test, og lægen sagde jeg skulle vente nogle uger og så teste igen. Men det er virkelig frustrerende, kan godt følge dig ��

Anmeld Citér

24. november 2015

mille190891

2 uger er godt nok længe

Håber for dig, at du snart får en positiv test.

Jeg er allerede ved at blive bims, så kan godt forstå hvis du er det

Ved ikke hvor længe jeg skal vente med at gå til lægen... 

Anmeld Citér

25. november 2015

Camilze

Årsagen kan også være, at din krop skal vænne sig til ikke længere at få et skud hormoner (via dine ppiller), og dermed selv skal producere de hormoner. Jeg fik ikke selv menses i 2 måneder inden jeg blev gravid.

Anmeld Citér

25. november 2015

Moster20

mille190891 skriver:

Hej allesammen 

Jeg oplevede det samme, men min mens var 2 måneder forsinket..

Jeg troede jeg var gravid i to måneder, men fik negative tests hele tiden, havde også slemme mens smerter nogle gange...

det kan skyldes at du ikke tager p-piller længere, det tager tid før alt kommer på plads igen

Anmeld Citér

25. november 2015

mille190891

Mange tak for svar ��

Har selv tænkt det samme, men sidste måned var der ingen problem hvor jeg heller ikke var på P-piller.

Har også før været stoppet med P-piller, da jeg skulle ha spiral. De måneder uden p-piller sidst, forvirrede på ingen måde. 

Syntes det er mærkeligt, for har ikke haft det sådan før��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.