Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal opereres imorgen og kommer til at have ca 2 uger hvor jeg skal være hjemme..
Så jeg har masser af tid til at få set nogle film og drøne en serie igennem
Hit me! Alt fra chick-flicks til action og sci-fi til horror
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MummiT skriver: Jeg skal opereres imorgen og kommer til at have ca 2 uger hvor jeg skal være hjemme.. Så jeg har masser af tid til at få set nogle film og drøne en serie igennem Hit me! Alt fra chick-flicks til action og sci-fi til horror
Covert affairs
the 100
the good wife
madam secretary
Orange is the new black
orphan black (men der er kun én sæson)
Det er nogen af dem jeg godt kan li du kan jo finde trailere på youtube for at se om det er noget
Sons Of Anarchy! Jeg er kæmpe fan.
Suits er også virkelig god!
Greys Anatomy
All time bedste chick flick (stærkt vanedannende) er Gossip Girl Ellers var jeg også virkelig godt underholdt med Sons of Anarchy, Walking dead og Breaking Bad (prioriteret rækkefølge) Vildt gode serier, og jeg finder ellers sjældent serier jeg gider se til ende. Synes tit de bliver kedelige. Megahypede serier som Suits, the 100, under the dome, Orphan black osv har ikke kunnet fange mig Kæmper stadig med at finde en ny serie at gå igang med, men ingen kan leve op til de 4 ovennævnte, synes jeg.
Serier:
Game of thrones
modern family
the walking dead
breaking bad
lost
Søde film på Netflix:
this is where I leave you
Salmon fishing in the Yemen
bryllupskaos
the untouchables
Pretty little liars (elsker den serie og kan slet ikke vente på sæson 7 kommer).
Orange is the new Black.
Drop dead diva.
Beverly Hills 90210 (den bliver jeg aldrig træt af, kommer hver dag på Zulu fra 8.30-10.15 og fra 13-14.30).
Desperate housewives (kommer hver dag på Zulu fra 11.15-13).
Film:
6 år.
The death clique.
Passengeres.
Baby on board.
Good Luck Chuck.
Ondskabens øjne.
Bryllupskaos.
Benjamins'mor skriver: Serier: Pretty little liars (elsker den serie og kan slet ikke vente på sæson 7 kommer). Orange is the new Black. Drop dead diva. Beverly Hills 90210 (den bliver jeg aldrig træt af, kommer hver dag på Zulu fra 8.30-10.15 og fra 13-14.30). Desperate housewives (kommer hver dag på Zulu fra 11.15-13). Film: 6 år. The death clique. Passengeres. Baby on board. Good Luck Chuck. Ondskabens øjne. Bryllupskaos.
Og hvis du også godt kan lide at læse en god bog, så kan jeg anbefale Pretty little liars serien, der er 4 bøger - den er meget anderledes fra tv-serien men den er virkeligt god. Her er jeg selv i gang med bog 3 i serien.
Drop dead Diva er fantastisk.
Arrow er jeg ganske vild med. Desværre er der kun 2 sæsoner.
Dexter har jeg også set en del.
God bedring.
Kh. Malene
Sons of Anarchy såå fed serie..
Hvis du kan lide sjove serier vil jeg slå et slag for
The Big Bang Theory
Det er en rigtig sjov serie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128