Hvorfor stemmer I ikke (herinde)???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. september 2009

Mumto3

Hej alle sammen,
Jeg oprettet en afstemning angående formiddagsmad i børnehaven. Ganske simpelt spurgt jeg om jeres børn fast fik tilbud mad inden frokost eller ej. Jeg kan se at der er 130 der har været inde og se indlægget, men der er kun 16 der har stemt. Det forstår jeg ikke!!! Selvfølgelig kan der være nogen der ikke har børnehavebørn, men som alligevel ser på emnet (selvom der står børnehave i overskriften), men det er vel næppe over 100 uden børnehavebørn der har set det og så kun 16 med børn i den alder.

Så derfor må jeg spørge, hvorfor stemmer I ikke??? Det er jo lidt et ja/nej spørgsmål, så det er jo ikke fordi man lige skal tænke over hvad man mener inden man svare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

kiroo

det kan også være at folk der har stemt har været inde og kigge igen, for at se hvad andre stemmer og det kommer altså også frem, så det er ikke sikkert at det er 130 forskellige mennesker der har set dit indlæg, jeg har selv stemt men været inde og se to gange efter for at se hvad der er kommet ud af det..

Anmeld

21. september 2009

Muffinmus

en af dem der har læst det, men har jo altså ikke barn i børnehavene endnu..derfor ikke stemt:-)

Anmeld

21. september 2009

sarahb

heller ikk BH barn men derfor kan man jo godt kigge

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Man kan jo være inde og kikke flere gange for at se hvordan der bliver stemt. Og dem der læser det ude på forsiden men ikke er medlem dem mener jeg ikke kan stemme men kan godt læse det og det tæller jo os med som læst jeg ikke sikke på dette men det mener jeg.  

Knus Diana 

Anmeld

21. september 2009

Mumto3

Tak for jeres svar. Jamen så giver det jo lidt mere mening. Jeg kunne bare ikke forstå hvorfor så mange læste, men ikke ville stemme. Sådan er det åbenbart heller ikke. Jeg havde ikke tænkt på det med at nogle var inde og kigge flere gange, eller at ikke medlemmer ikke kan stemme.

God dag til alle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.