Blod i udflåd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2015

Anonym trådstarter

Hej, jeg er i dag 5+5 og er begyndt at have lidt blod i mit udflåd Er løbet kørt, eller kan jeg være heldig at spiren stadig sidder der? 

I min første graviditet blødte jeg en enkelt gang i uge 8, men den her gang har det været hen over eftermiddagen. Der er ikke meget blod, men mit udflåd har et rødligt skær

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2015

Mom2Two

Anonym skriver:

Hej, jeg er i dag 5+5 og er begyndt at have lidt blod i mit udflåd Er løbet kørt, eller kan jeg være heldig at spiren stadig sidder der? 

I min første graviditet blødte jeg en enkelt gang i uge 8, men den her gang har det været hen over eftermiddagen. Der er ikke meget blod, men mit udflåd har et rødligt skær

Jeg blødte, som i det løb, igennem hele min sidste graviditet ... 

Jeg har også læst a det kan være ganske normalt a bløde 

Anmeld Citér

24. november 2015

Anonym trådstarter

Mom2Two skriver:

Jeg blødte, som i det løb, igennem hele min sidste graviditet ... 

Jeg har også læst a det kan være ganske normalt a bløde 

Kontaktede du lægen omkring det, eller så du tiden an? 

Jeg er virkelig nervøs og ked af det, men vi så også enige om at hvis den her ikke lykkes så prøver vi ikke igen. Det har været en alt for lang kamp til at vi kan klare mere, så det er sådan set min sidste chance for at få et barn mere 

Anmeld Citér

24. november 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg fik styrtblødning i uge 12 ca, og blødte langt frem i graviditeten. Min datter er sund og rask og 2 år gammel i dag.

Anmeld Citér

24. november 2015

Mom2Two

Anonym skriver:

Kontaktede du lægen omkring det, eller så du tiden an? 

Jeg er virkelig nervøs og ked af det, men vi så også enige om at hvis den her ikke lykkes så prøver vi ikke igen. Det har været en alt for lang kamp til at vi kan klare mere, så det er sådan set min sidste chance for at få et barn mere 

Da jeg ikk var så langt henne (før uge 12) så gør de intet alligevel... Jeg ringede til lægen jævnligt senere i graviditeten... Men de reagerede for sent og min moderkage løsnede sig i uge 29... 

Men prøv a Google det, få lidt ro - mener det er 25% der bløder ..

Anmeld Citér

24. november 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Da jeg skulle ha mens første gang fik jeg sådan noget brunt/rødt udflåd, som du beskriver og har en datter idag på syv mdr (:

Anmeld Citér

25. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg er begyndt at bløde meget her til morgen, sådan lidt ligesom mens.. Tror i spiren stadig er der, eller er løbet helt kørt for mig?

Anmeld Citér

25. november 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg er begyndt at bløde meget her til morgen, sådan lidt ligesom mens.. Tror i spiren stadig er der, eller er løbet helt kørt for mig?

Det er svært at sige. Jeg ville prøve at ringe til lægen selvom de nok ikke kan gøre så meget. Jeg var lige inde og kigge billeder og det var 11+0 jeg begyndte at styrtbløde, jeg ringede til lægen og fik en tid til scanning. Det viste jeg "bare" havde en blodansamling under livmoderen og det var ikke farligt for hverken mig eller baby. 

Anmeld Citér

25. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg har taget en ny test og den er stadig positiv, men kun meget svagt  

jeg tror desværre jeg må indse hvilken vej det går 

men tak for jeres svar, og hvor er jeg glad på jeres vegne for at blødningerne ikke betød noget for jer!

Anmeld Citér

25. november 2015

esioul

Anonym skriver:

Jeg har taget en ny test og den er stadig positiv, men kun meget svagt  

jeg tror desværre jeg må indse hvilken vej det går 

men tak for jeres svar, og hvor er jeg glad på jeres vegne for at blødningerne ikke betød noget for jer!

Det lyder som om at løbet er kørt når du bløder og testene bliver svagere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.