Skejby Sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. september 2009

Sara.

Min pige fødte jeg på Skejy Sygehus og kan ikke andet end at være tilfreds med dem!! Efter fødslen havde vi ret til 4 overnatninger på patient hotellet.... Nu er jeg så gravid igen og har hørt man skal hjem efter 2 timer allerede!!!!! Det er godt nok hurtigt.

Er her nogen som liiige har født der og ved hvordan reglerne er når man ikke er første gangs fødende....

Mvh Sara (som egentlig også helst vil hjem til min pige, men stadig gerne vil være sikker på at alt er helt som det skal være)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

SHERO

lærkes_mor skriver:

Min pige fødte jeg på Skejy Sygehus og kan ikke andet end at være tilfreds med dem!! Efter fødslen havde vi ret til 4 overnatninger på patient hotellet.... Nu er jeg så gravid igen og har hørt man skal hjem efter 2 timer allerede!!!!! Det er godt nok hurtigt.

Er her nogen som liiige har født der og ved hvordan reglerne er når man ikke er første gangs fødende....

Mvh Sara (som egentlig også helst vil hjem til min pige, men stadig gerne vil være sikker på at alt er helt som det skal være)

Jeg skal også føde på skejby :-)... Min JM sagde at man var der 2 døgn første gang, og efterfølgende fødsler er det ca. 6 timer... Hvis alt går som det skal...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.