Blærebetændelse, er jeg sart?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
10 svar
8 synes godt om
24. november 2015

sne190810

Er gravid 26+4, og har blærebetændelse. Spiste den første pille igår, og en her til morgen samt middag. 

Men jeg har afsindig ondt, og konstant tissetrang, som i HELE tiden, uden jeg tisser.  Jeg har ondt i venstre del af maven, og jeg kan umiddelbart ikke rigtig holde ud at være i mig selv. Er det normalt?? Har det bare rigtig skidt. 

Jeg har aldrig rigtig været plaget af blærebetændelse, så ved ikke hvordan det er. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er helt normalt. 

Drik masser af væske, gerne vand og tranebærjuice. 

En varmepude på maven/underlivet kan også lindre.

Anmeld Citér

24. november 2015

modesty

sne190810 skriver:

Er gravid 26+4, og har blærebetændelse. Spiste den første pille igår, og en her til morgen samt middag. 

Men jeg har afsindig ondt, og konstant tissetrang, som i HELE tiden, uden jeg tisser.  Jeg har ondt i venstre del af maven, og jeg kan umiddelbart ikke rigtig holde ud at være i mig selv. Er det normalt?? Har det bare rigtig skidt. 

Jeg har aldrig rigtig været plaget af blærebetændelse, så ved ikke hvordan det er. 

Har du feber?

Drik masser af vand, det hjælper til at skylle det værste af infektionen ud.

Anmeld Citér

24. november 2015

sne190810

modesty skriver:

Har du feber?

Drik masser af vand, det hjælper til at skylle det værste af infektionen ud.

Nej, og føler mig heller ikke varm. 

Jeg drikker, men føler min mave er fuld. Må bare blive ved.

Anmeld Citér

24. november 2015

sne190810

EBK skriver:

Det er helt normalt. 

Drik masser af væske, gerne vand og tranebærjuice. 

En varmepude på maven/underlivet kan også lindre.

Ja, overvejede også at gå i bad igen. Bare for varmen skyld. 

Jeg syntes godt nok det trækker tænder ud! :-)

Anmeld Citér

24. november 2015

Elgaard73

Jeg syntes at du skal snakke med lægen igen. Få tjekket at det ikke har udviklet sig til nyrebækkenbetændelse.

Normalvis plejer pillerne mod blærebetændelse at virke lynhurtigt. Ret ofte kan man mærke en bedring allerede efter den første pille. Men da du stadig er så skidt, ville jeg bestemt anbefale dig at kontakte lægen igen. Det er jo ikke sådan at spøge med, når du er gravid.

Anmeld Citér

24. november 2015

sne190810

Elgaard73 skriver:

Jeg syntes at du skal snakke med lægen igen. Få tjekket at det ikke har udviklet sig til nyrebækkenbetændelse.

Normalvis plejer pillerne mod blærebetændelse at virke lynhurtigt. Ret ofte kan man mærke en bedring allerede efter den første pille. Men da du stadig er så skidt, ville jeg bestemt anbefale dig at kontakte lægen igen. Det er jo ikke sådan at spøge med, når du er gravid.

Jeg fik så mange smerter, at jeg blev sendt direkte på fødegangen. Ligger pt indlagt, da jeg havde blod i urinen og overfyldt blære jeg ikke selv har kunne tømme, og latterligt ondt. 

De mistænker nyresten eller nyrebækken betændelse, men de ved mere i morgen efter en CT-scanning. 

Puha, har det heldigvis godt nu efter at have fået nogle drugs samt anlagt kateter. :-)

Anmeld Citér

24. november 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår
sne190810 skriver:

Jeg fik så mange smerter, at jeg blev sendt direkte på fødegangen. Ligger pt indlagt, da jeg havde blod i urinen og overfyldt blære jeg ikke selv har kunne tømme, og latterligt ondt. 

De mistænker nyresten eller nyrebækken betændelse, men de ved mere i morgen efter en CT-scanning. 

Puha, har det heldigvis godt nu efter at have fået nogle drugs samt anlagt kateter. :-)

Godt at du nu får gjort noget ved det!  

Rigtig god bedring 

Anmeld Citér

24. november 2015

sne190810

AnjaHM skriver:

Godt at du nu får gjort noget ved det!  

Rigtig god bedring 

Tusind tak 

Anmeld Citér

24. november 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
sne190810 skriver:

Puha! Rigtig god bedring

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.