svedproblem - gravid- perspirex??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
9 svar
3 synes godt om
24. november 2015

tullemortilsnart2

Hej piger. Lider virkelig af meget sved under armene, det lugter ikke men det ser altså ikke charmerende ud med 2 kæmpe plamager under armene :/ synes det er blevet værre nu hvor jeg er gravid. brugte perspirex før, men der står ikke om man må bruge den når man er gravid? tror måske ikke det er sååå sundt :/

Andre med samme problem, der har en løsning.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2015

Mama-M28

tullemortilsnart2 skriver:

Hej piger. Lider virkelig af meget sved under armene, det lugter ikke men det ser altså ikke charmerende ud med 2 kæmpe plamager under armene :/ synes det er blevet værre nu hvor jeg er gravid. brugte perspirex før, men der står ikke om man må bruge den når man er gravid? tror måske ikke det er sååå sundt :/

Ingen løsning-samme problem, synes dog jeg kommer til at lugte... Trods daglig bad og deo og regelmæssig skift af tøj! Det er S Å træls..

Anmeld Citér

24. november 2015

modesty

Hvis det ikke lugter, synes jeg bare at du skal være taknemmelig og finde dig i pletter.  Evt. gå i tank-tops for ventileringen.

Anmeld Citér

24. november 2015

tullemortilsnart2

Mama-M28 skriver:

Ingen løsning-samme problem, synes dog jeg kommer til at lugte... Trods daglig bad og deo og regelmæssig skift af tøj! Det er S Å træls..

øv hvor træls. synes også bare det er mega pinligt når man er sammen med andre.. :/ sveder selv igennem hættetrøjer. 

Anmeld Citér

24. november 2015

tullemortilsnart2

modesty skriver:

Hvis det ikke lugter, synes jeg bare at du skal være taknemmelig og finde dig i pletter.  Evt. gå i tank-tops for ventileringen.

vi taler om pletter så store som kaffe underkopper  hvis jeg ikke har noget der 'suger' det, render det ned af siden. virkelig klamt!

Anmeld Citér

24. november 2015

MJ86

Jeg bruger neutral rol deo, og den synes jeg er god, hvis jeg ikke bruger den begynder jeg at få svedpletter uden at det lugter, så evt prøv den, den kan evt hjælpe dig også...����

Anmeld Citér

8. december 2015

tullemortilsnart2

Stort tak til dig MJ86! har købt den der deo fra Neutral.. den virker!  

Anmeld Citér

9. december 2015

Bshizzle

Nu er jeg dog ikke gravid.. 

Men kan da godt i perioder svede meget hvis jeg f.eks er ude og shoppe og har taget en lidt for tyk trøje på mm.. (Kun ét eksempel) 

Men jeg har fundet ud af at det hjælper på mig hvis jeg har en Uld T-shirt inde under mit alm tøj. 

Og samtidig med huske at fjerne hår under armene 

Der ud over bruger jeg en rulle-deo fra Nivea (ikke flydende.. Men en stick? / tør). 

Anmeld Citér

9. december 2015

Sedigfor

Ikke gravid, men samme problem. Jeg bruger denne her (: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. december 2015

MJ86

Stort tak til dig MJ86! har købt den der deo fra Neutral.. den virker!  

Så lidt, dejligt at jeg kunne hjælpe...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.