nullermand15 skriver:
Jeg vil prøve at ligge det på hylden og ja jeg har også tænkt på det med ivf. Det var derfor jeg har søgt om p56 for at hjælpe min leder så bedst som muligt. Men er i hjemmeplejen og det er presset og hun er stresset og føler bare jeg er mere i vejen end til gavn. Ivf bliver jo endnu mere fravær. Og det er nok næste skridt hvis ikke det lykkes denne gang 
Uanset hvad, vil der nok komme lidt mere fravær hvis du skal videre til ivf(som vi selvfølgelig regner med du ikke skal).
Jeg har i hvertfald ikke været i stand til at lave ret meget i dagene mellem ægudtagning og ægoplægning pga smerter, og fordi jeg arbejder som vuggestuepædagog med de helt små børn, hvor der er rigtig mange løft, har jeg været sygemeldt fra ægoplægning til BP. Men har hele tiden fået af vide at mit fravær er til gene for driften, også selvom jeg har paragraffen. Det er sindsygt hårdt at kæmpe for at blive gravid, med alt hvad det nu indebære af hormoner, indgreb, fortvivlelse osv og så også konstant skulle have den dårlige samvittighed. Den gavner intet.
Anmeld
Citér