Eksperthjælp: Smerter i bækkenet 7 måneder efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
0 svar
0 synes godt om
22. november 2015

Lisbeth Jess

Hej igen (:
Ved ikke om det er den rigtige jeg skriver til ellers må du lige sige hvem jeg skal skrive til.
Men jeg fødte for syv mdr siden og alligevel i uge 14 fik jeg bækkenløsning, den blev desværre meget værre hen i slutning af graviditet, næsten senge liggende. Her for nogle uger siden fik jeg grønt lys af min læge/fys at jeg godt kan begynde at cykel, det gjorde jeg så, startede med en halv time, hver anden dag, i ca to uger, dernæst gik jeg op på en time, har jeg gjort to gange, nu kan jeg knap nok ligge min datter ned i hendes seng eller hendes skumgulv for den sags skyld, når jeg ligger mig ned kan jeg mærke det knækker helt sindssygt og det gør så ondt. Er der muligvis noget jeg selv kan gøre for at det ik gør så ondt, er naturligvis stoppet med at cykel (:

Lisbeths svar

Hej!

det lyder meget smertefuldt det du beskriver.

Fornuftigt du ikke cykler.

Du skal til din fysioterapeut ,der er en god chance for at dit bækken kan manipuleres på plads.

Bækkenet kan støttes ved du får sat sportstape på hver side af rygsøjlen helt ned ved halebenet.

Et trochanterbælte kan støtte og lindre på smerterne.Du må tale med din læ ge om smertestillende medicin.

Husk at undgå drejning i bækkenet, når du sidder,ikke bære baby på hoften.

Rigtig god. Bedring.

Varme Hilsner 

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.