julekurv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. november 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vil gerne lave en julekurv med lidt sødt til mine børns institution.

andre år har de fået en stor merci men syntes det skal være noget nyt i år. Det er en privat institutione vores yngste (født i juli) men allerede i april i år fik vi besked om at hun har plads til maj næste år.

så kom med ideer til hvad der skal i.

har ca 200 kr

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

det skal ikke være drikkevarer i

Anmeld Citér

22. november 2015

L-Lotte

hannetheis skriver:

vil gerne lave en julekurv med lidt sødt til mine børns institution.

andre år har de fået en stor merci men syntes det skal være noget nyt i år. Det er en privat institutione vores yngste (født i juli) men allerede i april i år fik vi besked om at hun har plads til maj næste år.

så kom med ideer til hvad der skal i.

har ca 200 kr

Hvad med lidt mandler, nødder en lækker vaniljestang og lidt god chokolade

Anmeld Citér

22. november 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg er ved at samle ting til netop en julekurv til "vores" dagplejemor.

indtil videre består den af en troldegren fra haven, en julekugle med tekst("verdens bedste dagplejemor" og hvem den er fra). En rigtig lækker vaniljestang fra mill og mortar(den er bare så fed og fyldt med meget lækker vaniljemasse! Købt i meny).

derudover har hun en ting med snemænd, så der skal helt sikkert være en snemand i. Derudover skal der være nogle flere småting. En lille ting til børnene og så lidt til hende selv.

kurven er sådan lidt "sjov" og ikke særlig dyr. prøv at tænke efter om de kan lide noget specielt. Eller om de laver specielle ting med børnene, Så brug de ideer og strik noget sammen det gør ikke noget man laver lidt sjov med dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.