Hvad laver I så allesammen i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
23 svar
9 synes godt om
22. november 2015

Skouboe

Herovre er vi sneet inde, vi har fået ca. 50 cm sne. Ungerne har været ude for at bygge snemand og iglo, og nu har de invaderet mit klippebord. Selv den ene kat ville være med til at hygge...

Hvad laver I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

lineog4

Nogenlunde det samme, dog er to af børnene ude, den ene med mormor i biffen og den anden til øvelse med teater. Men det er hundrede procent krea weekend for os alle sammen og så lige madplan der skal laves, vasketøj og og og

Anmeld Citér

22. november 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Sidder i et tog, der er 3 timer forsinket pga. vejret med en træt baby og en sur mand. Længe leve DSB og sne - NOT 

Anmeld Citér

22. november 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Har lavet risengrød til middag ( min søns ønske) og bygget snemand samt kælket. Nu har jeg sat en Disney dvd på som de skal se og jeg skal på arbejde til kl 23.30. Heldigvis kommer vores far snart 

Anmeld Citér

22. november 2015

ll.andersen

Vi hygger med dyner, kakao og tegnefilm ❤️ 

Og er da slet ikk misundelig over dit sy/hobbyrum ����

Anmeld Citér

22. november 2015

bøllen

Her er der ingen sne SNYD

jeg syer , skal i gang med at male knægtens værelse . Ungerne slappe af , leger & spiller - laver lektier :-)

Anmeld Citér

22. november 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

her er der nærmest ingen sne.

men dagen i dag bliver brugt med en forkølet baby som pyller og så bliver der hygget med Disney film med de store drenge.

Anmeld Citér

22. november 2015

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Vi har også meget sne her  

min datter og jeg ser film ( mor her var til julefrokost igår, men far blev kaldt på job kl 08 så jeg ikk meget værd ) 

min søn kommer hjem fra sin far senere vi hygger bare 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. november 2015

Skouboe

lineog4 skriver:

Nogenlunde det samme, dog er to af børnene ude, den ene med mormor i biffen og den anden til øvelse med teater. Men det er hundrede procent krea weekend for os alle sammen og så lige madplan der skal laves, vasketøj og og og

Ja, der er jo altid madplan, rengøring og vasketøj og og og... men det er super dejligt med kreatid ud over det

Anmeld Citér

22. november 2015

Skouboe

Morogbarn skriver:

Sidder i et tog, der er 3 timer forsinket pga. vejret med en træt baby og en sur mand. Længe leve DSB og sne - NOT 

ÆV 

Jeg håber I snart kommer hjem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.