Erfaring med Skofus vinterstøvler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
11 svar
4 synes godt om
22. november 2015

FamilenStorm

Hejsa.. 

Hvad er jeres erfaringer med Skofus vinterstøvler? 

Min søn har lige været ude at lege i haven og da han kom ind, var hans strømper våde.. Hele sålen inde i støvlen var våd  Kan det virkelig passe? 

Det er denne støvle han har. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det problem har vi aldrig haft med dem, vi har brugt dem i 3sæsoner og kun været tilfredse. Har du imprægneret dem? Det gør jeg ved alt vores fodtøj næsten. 

Anmeld Citér

22. november 2015

FamilenStorm

Mor11 skriver:

Det problem har vi aldrig haft med dem, vi har brugt dem i 3sæsoner og kun været tilfredse. Har du imprægneret dem? Det gør jeg ved alt vores fodtøj næsten. 

Må tilstå at jeg faktisk ikke helt kan huske det.. Men kunne forestille mig at jeg havde..

men det var ikke hele strømpen der var våd, mest nedenunder.. Så tænker at det ikke har noget med impreneringen at gøre? 

Anmeld Citér

22. november 2015

Muffinmus

Retur med dem, eller reklamer til Skofus. De plejer at kopiere Ecco i stor stil, også deres kvalitet. Så det er klart ikke i orden..

Anmeld Citér

22. november 2015

Lenchick

Skouboe skriver:

https://netsko.wordpress.com/2014/11/26/vade-fodder-i-vandtaette-membran-stovler-hvorfor/ 

Måske?

Det er lige præcist hvad jeg fik at vide af en god bekend, som er sælger hos Ecco. 

Min pige på 4 har rigtig varme fødder og hendes strømper var altid fugtige, indtil vi begyndte at bruge tynde strømper i uld. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Skouboe

Lenchick skriver:

Det er lige præcist hvad jeg fik at vide af en god bekend, som er sælger hos Ecco. 

Min pige på 4 har rigtig varme fødder og hendes strømper var altid fugtige, indtil vi begyndte at bruge tynde strømper i uld. 

Ja, her har det også hjulpet rigtigt meget at vi er gået væk fra bomuldsstrømper. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Lenchick

Skouboe skriver:

Ja, her har det også hjulpet rigtigt meget at vi er gået væk fra bomuldsstrømper. 

Den information burde købere får i skobutikker

Anmeld Citér

22. november 2015

Skouboe

Lenchick skriver:

Den information burde købere får i skobutikker

Ja, jeg er helt enig.

Anmeld Citér

22. november 2015

FamilenStorm

Lenchick skriver:

Sålen var også bare drivvåd nedenunder?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.