Fryseblastocyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2015

Hra2204

Her var vi igennem 4 forsøg. 

1. Forsøg: 1 æg oplagt - negativ 

2. Forsøg: 2 æg oplagt - positiv med meget tidlig SA. 

3. Forsøg: 2 æg oplagt - positiv med tvillinger med SA i uge 8. 

4. Forsøg: 1 fryseblastocyst oplagt - positiv, og har nu den dejligste lille dreng på 9 måneder��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2015

Musen91

Hra2204 skriver:

Her var vi igennem 4 forsøg. 

1. Forsøg: 1 æg oplagt - negativ 

2. Forsøg: 2 æg oplagt - positiv med meget tidlig SA. 

3. Forsøg: 2 æg oplagt - positiv med tvillinger med SA i uge 8. 

4. Forsøg: 1 fryseblastocyst oplagt - positiv, og har nu den dejligste lille dreng på 9 måneder��

Stort tillykke med ham  

Var de adre ikke fryseforsøg= 

Anmeld Citér

24. november 2015

Hra2204

Nej, det var friske forsøg. 

Først i 3. forsøg havde vi æg nok til frys. Vi havde 8 æg til frys, som vi lod dyrke videre til blastosyst og kun et blev til noget. 

Det ene blastosyst kom på frys og sat op ca. 4 måneder efter, og så var der gevinst

jeg håber, at det også er det der skal til for jer

Anmeld Citér

24. november 2015

Musen91

Hra2204 skriver:

Først i 3. forsøg havde vi æg nok til frys. Vi havde 8 æg til frys, som vi lod dyrke videre til blastosyst og kun et blev til noget. 

Det ene blastosyst kom på frys og sat op ca. 4 måneder efter, og så var der gevinst

Det lyder helt fantastisk  

jeg håber det os! 

Anmeld Citér

24. november 2015

Musen91

Hra2204 skriver:

Var det stimuleret eller naturlig cyklus du var igennem med frys?  

Anmeld Citér

24. november 2015

Hra2204

Det var stimuleret cyklus. 

Vi kæmpede i 3 år og var ved at miste håbet, så han er et lille mirakel

Da jeg blev gravid med ham, havde jeg overhoved ingen symptomer, så troede ikke jeg var gravid. Det kom derfor lidt bag på mig, da jeg ringede til fertilitetsklinikken og fik et positivt svar. 

Hvor længe har i kæmpet?

Anmeld Citér

24. november 2015

Musen91

Hra2204 skriver:

Det var stimuleret cyklus. 

Vi kæmpede i 3 år og var ved at miste håbet, så han er et lille mirakel

Da jeg blev gravid med ham, havde jeg overhoved ingen symptomer, så troede ikke jeg var gravid. Det kom derfor lidt bag på mig, da jeg ringede til fertilitetsklinikken og fik et positivt svar. 

Hvor længe har i kæmpet?

Vi har været igang i snart 3 år.

Og jeg er ved og være godt og grundig træt af alt det her behandlingshalløj. Men der er så mange positive resultater med fryseblastocyster så jeg håber det går godt den her gang. 

Anmeld Citér

24. november 2015

Hra2204

Ja det er et psykisk hårdt forløb at skulle igennem, og specielt hvis man oplever det ene nederlag efter det andet. 

Jeg havde også hørt, at der var rigtig mange positive resultater med blastosyster, hvilket gjorde at vi gik med til at dyrke alle 8 æg videre dengang. 

Jeg håber så meget at lykken smiler til jer denne gang. Du må endelig skrive hvordan det er gået, så vi forhåbentlig kan lykønske dig/jer 

Anmeld Citér

24. november 2015

Musen91

Hra2204 skriver:

Ja det er et psykisk hårdt forløb at skulle igennem, og specielt hvis man oplever det ene nederlag efter det andet. 

Jeg havde også hørt, at der var rigtig mange positive resultater med blastosyster, hvilket gjorde at vi gik med til at dyrke alle 8 æg videre dengang. 

Jeg håber så meget at lykken smiler til jer denne gang. Du må endelig skrive hvordan det er gået, så vi forhåbentlig kan lykønske dig/jer 

Det kan du tro jeg nok skal gøre. Blev lidt skuffet til scanninger igår min slimhinde var kun 5,6 mm og jeg var på dag 16. Men jeg har selvfølgelig ikke en fast cyklus. Så må se hvad scanninger siger på fredag

Anmeld Citér

24. november 2015

FrkHS

Jeg har ingen positiv historie at bidrage med, men har selv været igennem 8 negative iui'er og to negative icsier. Vi har pause nu, men venter på forhåbentlig at kunne få lagt en fryseblasto op i januar. Det er første gang der er æg på frys, og ligesom dig klynger vi os også til håbet om at det er en blasto der skal til.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.