Hvad undersøger fertilitetsklinikken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
3 svar
4 synes godt om
21. november 2015

Anonym trådstarter

Vi er sendt videre til fertilitetsklinikken. Jeg har været ved lægen forinden selvfølgelig til en gyn. Undersøgelse, hvor de tog et skrab og tjekkede også fors sygdomme og tog blodprøver. De sagde der ikke var noget og se på prøverne og de havde bare tjekket for hvilke barnesygdommd jeg havde haft og om jeg manglede vitaminer etc. 

Er det kun det lægen kan gøre?? Skal de ikke tjekke for andre ting? Nu er vi henvist til en fertilitetsklinik klinik og venter på indkaldelse.

Men hvordan foregår det? Jeg er så bekymret og bange for hvad der kan være galt for hvorfor det aldrig lykkes blive gravid :/ Det går mig enormt meget på og fylder meget.  

Kan nogen fortælle mig hvad de tjekker for på klinikken? Og hvor længe skal man vente 

Tak ❤❤

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2015

esioul

Anonym skriver:

Vi er sendt videre til fertilitetsklinikken. Jeg har været ved lægen forinden selvfølgelig til en gyn. Undersøgelse, hvor de tog et skrab og tjekkede også fors sygdomme og tog blodprøver. De sagde der ikke var noget og se på prøverne og de havde bare tjekket for hvilke barnesygdommd jeg havde haft og om jeg manglede vitaminer etc. 

Er det kun det lægen kan gøre?? Skal de ikke tjekke for andre ting? Nu er vi henvist til en fertilitetsklinik klinik og venter på indkaldelse.

Men hvordan foregår det? Jeg er så bekymret og bange for hvad der kan være galt for hvorfor det aldrig lykkes blive gravid :/ Det går mig enormt meget på og fylder meget.  

Kan nogen fortælle mig hvad de tjekker for på klinikken? Og hvor længe skal man vente 

Tak ❤❤

Man bliver desværre ikke tjekket så grundigt. 

Hos os tog lægen blodprøver og skrab. 

På klinikken skannede de. Nogle klinikker laver en passage undersøgelse af æggeledere, men det er langt fra alle. 

Vi kom også under kategorien "uforklarligt barnløse". 

Anmeld Citér

21. november 2015

Mulle0802

Din kæreste får tjekket hans sædkvalitet og så kigger de på blodprøverne og laver en indvendig skanning af dig. 

Derudover fortæller de jer om det forløb de kan tilbyde jer. 

Anmeld Citér

21. november 2015

Krydserfingre

Vi blev først indkaldt til en samtale hvor man bare snakker stille og eoligt om ens liv og baby forløb.. Også får manden tjekket sæden og jeg fik blodpræcer og gennemskyldning af æggeledere. Alt var fint. Det var aådan set bare det, så jeg kom på milde hormoner der skulle styrke mine æg pg styre min ægløsning  og jeg blev gravid af det efter ca 3-4 mdr held og lykke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.