Elektrisk tandbørste til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
5 svar
1 synes godt om
21. november 2015

SandraXOXO

Kan man købe den første den bedste man finder eller er der nogle der er bedre end andre? Er de der flotte nogle med disney lige så gode som de alm hvide feks? Og kan i anbefale nogen? Børnene der ønsker sig dem er 8 år, 5 år og 3 år. På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Generelt anbefaler tandlæger vist at man køber dem uden batteri i  

Vi har en alm hvid, men hvor man kan købe børstehoveder med Disney på. 

Anmeld Citér

21. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Lenora på 1,5 har en fra Colgate(tror jeg det var) med minions på.

Den fungerer igtig godt

Anmeld Citér

21. november 2015

hekran

Vi har ganske almindelige oralB til alle vores børn og har også snakket med tandlægen om dette, som ingen indvendinger havde

Anmeld Citér

21. november 2015

Monski

SandraXOXO skriver:

Kan man købe den første den bedste man finder eller er der nogle der er bedre end andre? Er de der flotte nogle med disney lige så gode som de alm hvide feks? Og kan i anbefale nogen? Børnene der ønsker sig dem er 8 år, 5 år og 3 år. På forhånd tak 

Mine børn på 2 og 6 har dem fra Colgate. De løber forholdsvis hurtigt ud men vi skifter alligevel tandbørster hver 2-3 måned så det passer fint jeg synes de er rigtig gode! 

Anmeld Citér

21. november 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

fordelen ved en decideret børnetandbørste er at den køre med væstentligt mindre omdrejninger en en alm tandbørste gør.. den fra Braun spiller fx en lille melodi når man har førstet fx overmånden i 1 minut og igen når man har børste undermunden et minut....

en alm tandbørste kører med min 6500 omdrejninger i minuttet, de større modeller med min 8500.. en børnebørste kører kun 4500 mener jeg det er.....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.