Hvilke vitaminpiller får I? Som ikke kan sluge dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.684 visninger
11 svar
1 synes godt om
21. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg var i går på apoteket og købt kalkpiller. De er gigantiske og det er de vitaminpiller jeg har også. Det er en daglig kamp at få dem ned. Jeg synes ikke jeg kan finde nogen tygge vitaminpiller der ikke er for meget a vitamin i. Hvilke køber i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2015

CR

Anonym skriver:

Jeg var i går på apoteket og købt kalkpiller. De er gigantiske og det er de vitaminpiller jeg har også. Det er en daglig kamp at få dem ned. Jeg synes ikke jeg kan finde nogen tygge vitaminpiller der ikke er for meget a vitamin i. Hvilke køber i? 

Jeg synes apotekets egne vitamin piller er små runde og nemme at sluge. Generelt synes jeg kalkpiller kan være svære at sluge, da det er som om de sætter sig fast i munden

Anmeld Citér

21. november 2015

frkfynbo

Anonym skriver:

Jeg har købt Multivitamin til gravide i matas, men de er også store
Jeg knækker dem over og sluger dem af flere gange, for ellers synes jeg også de kan være svære at få ned

Anmeld Citér

21. november 2015

frkfynbo

Anonym skriver:

Jeg knækker dem over og sluger dem af flere gange, for ellers synes jeg også de kan være svære at få ned

Anmeld Citér

21. november 2015

CR

frkfynbo skriver:

Dem på apoteket, deres egne er små runde og nemme at sluge 

Anmeld Citér

21. november 2015

Krydserfingre

Et tip som jeg brugte som lille: lav en skål yoghurt og put pillen på skeen og dæk med yoghurt. Så ryger den lige ned uden man opdager det 

Anmeld Citér

21. november 2015

Anonym trådstarter

CR skriver:

Jeg synes apotekets egne vitamin piller er små runde og nemme at sluge. Generelt synes jeg kalkpiller kan være svære at sluge, da det er som om de sætter sig fast i munden

Har du evt. et billede af hvordan den ser ud og hvor "lille" pillen er?

Jeg har spist folsyre og de giver mig ingen problemer, men tror ikke de må være meget større for mig. Så tænker lidt at kigge på noget der kan tygges. Men så er det en jungle at få korrekt mængde af d vitamin og folsyre. 

Anmeld Citér

21. november 2015

Anonym trådstarter

frkfynbo skriver:

Vitaminpillen jeg har kan ikke deles, den smuldre inden jeg når og sluge den og kalkpillen skal skæres i 4 dele for det kan lykkes - hvilket gør jeg skal sluge piller af syv gange hver morgen. Det går ikke 

Anmeld Citér

21. november 2015

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Et tip som jeg brugte som lille: lav en skål yoghurt og put pillen på skeen og dæk med yoghurt. Så ryger den lige ned uden man opdager det 

Synes desværre alt er prøvet men min tunge modarbejder mig og er utrolig god til at lukke af for pillen 

Anmeld Citér

21. november 2015

frkfynbo

Anonym skriver:

Vitaminpillen jeg har kan ikke deles, den smuldre inden jeg når og sluge den og kalkpillen skal skæres i 4 dele for det kan lykkes - hvilket gør jeg skal sluge piller af syv gange hver morgen. Det går ikke 

Ej, puha
Det kan jeg godt forstå så! Det er måske lige i overkanten!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.