Hyppig afføring og 37+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.201 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. november 2015

Anonym trådstarter

Ikke et særlig spændene emne, men ville høre om der er andre der har oplevet at de pludselig rendte på toilettet hele tiden. Jeg har nærmest brugt hele dagen på toilettet og jeg kan underes over min krop kan blive ved må jo seriøst være fuld af l**t!

kan det evt skyldtes at fødslen nærmer sig eller er det bare en tilfældighed. Jeg er andengangsfødende og den lille har stået fast i hvertfald en uges tid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2015

Kamilla-m

Anonym skriver:

Ikke et særlig spændene emne, men ville høre om der er andre der har oplevet at de pludselig rendte på toilettet hele tiden. Jeg har nærmest brugt hele dagen på toilettet og jeg kan underes over min krop kan blive ved må jo seriøst være fuld af l**t!

kan det evt skyldtes at fødslen nærmer sig eller er det bare en tilfældighed. Jeg er andengangsfødende og den lille har stået fast i hvertfald en uges tid.

Samme her

Jeg er 37+4

Anmeld Citér

20. november 2015

Anonym trådstarter

H-Nielsen skriver:

Samme her

Jeg er 37+4

Spændene og se om der sker mere. Har også ret hyppige plukveer som kan mærkes lidt.

Anmeld Citér

20. november 2015

Kamilla-m

Anonym skriver:

Spændene og se om der sker mere. Har også ret hyppige plukveer som kan mærkes lidt.

Også samme her ��

Anmeld Citér

20. november 2015

Anonym trådstarter

Andre med erfaring?

Anmeld Citér

20. november 2015

OneWish00

Jeg havde det også sådan omkring uge 37+hvor jeg hele tiden rendte på toliet men det har ikke sat gang i nogen fødsel er 38+5 i dag 

Anmeld Citér

20. november 2015

xStinepigen

37+4 her - har tænkt samme tanke om hvir eet kommer fra.. Har stået på længe nu.. Men ingen former for plukveer her! Men gad godt have en pause fra det lokum :b

Anmeld Citér

20. november 2015

Anonym trådstarter

OneWish00 skriver:

Jeg havde det også sådan omkring uge 37+hvor jeg hele tiden rendte på toliet men det har ikke sat gang i nogen fødsel er 38+5 i dag 

Nej okay, Så er det jo nok ikke forklaringen

Anmeld Citér

20. november 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

37+4 her - har tænkt samme tanke om hvir eet kommer fra.. Har stået på længe nu.. Men ingen former for plukveer her! Men gad godt have en pause fra det lokum :b

Længe ligefrem, det lyder ikke rart. Jeg har kun haft det idag. Det har ikke som sådan været dårlig mave, men er helt sikker på mind tarme må være fuldstændig tomme

håber ikke det har tænkt sig at forsætte.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.