Hej alle.
Jeg mangler gode råd til en gave eller gestus til min kæreste. Hans mor døde og i den forbindelse har hans familie været uacceptabelt hensynsløs og vi bliver nu behandlet som luft af dem (på trods af at de løj, snød med arv osv og min man ALDRIG har så meget som sat spørgsmålstegn ved det, selv om jeg synes de behandlede ham som lort og endda har af-inviteret os til ting).
Så jeg føler på en måde at han med et trylleslag mistede hele sin familie og det er klart det er og har været utroligt hårdt for os.
Vi fik samtidig en ny baby så hverdagen har været travl osv. Derfor vil jeg gerne gøre et eller andet for ham, men hvad? Har lyst til at gøre noget særligt men omvendt har vi ikke ret mange penge så jeg er dybt forvirret over hvad jeg skal finde på.
Jeg kan jo desværre ikke give ham den afsked med sin mor som han blev snydt for, og jeg vil heller ikke rippe op i noget men bare gerne vise min støtte osv.
Men hvad gør jeg???
Jeg kan nok heller ikke ændre på at hans familie er noget lort, for selv guderne kæmpe jo desværre forgæves mod dumhed, som man siger.. 
Anmeld
Citér