blæksprutten skriver:
Ældstebarnet vil gerne invitere sin børnehavegruppe hjem til fødselsdag her sidst i november. Men jeg er helt blank på, hvordan det foregår
Jeg tænker 2-3 timer, lørdag fra kl.10. Start med hotdogs og slutte med kage. Men hvad med midt i mellem mad? Leger de bare frit med hans legetøj eller 'skal' man arrangere en leg? Jeg er SÅ dårlig til sådan noget. Inviterer man forældrene på kaffe når de henter? Og gider de det? Hvordan gør I?
Det er ikke en mulighed at BH kommer hjem til os en hverdag desværre, det må de ikke længere.
Her er mit input.
invitere til kl. 11:00, så er de klar til at sætte sig til bords kl 11:30. (Efter gave oppakning) så hot dog til frokost. Så vil de være færdig ca kl 12:00, lad dem ha fri leg evt med et par fælles lege i baghånden det kan fx være "snørrebåndsspisning" stop dans, motorisk ved jeg ikke om de kan, men en snor rundt om livet, med i blyant i enden, hvor den skal ramme i en flaske/kop.
Jeg synes personligt 2 timer er lidt, så dette er udgangspunkt i 3 timer.
Men kl 1330 er der tid til kage.
Om du invitere på kaffe ved afhentning er mere om du har lyst og energi til at bruge en ekstra 30/60 min den dag. De fester min datter har været til, har der været kaffe et par gange.
Anmeld
Citér