Indskud til lejlighed?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. november 2015

kristina1124

Hej

Min kæreste og jeg står i den situation, at vi har set os helt hug på en lejlighed. Vi har råd til alt og har endda 3500,- rundt regnet til overs, når alt er betalt. 

Vi har idag fået afslag fra banken (nordea), på et indskud på 26000,-
Vi står og skal betale indskud på mandag - tirsdag i næste uge. 

Hvad kan man gøre? Vi står ikke registreret i RKI nogle af os. Vi har dog begge et lån på sammenlagt 55.000 ca. Hvor vi afdrager 1700 kr om måneden sammenlagt. 

Hvor kan vi søge pengene henne uden, at ende med mega renter???

HJÆLP!!!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2015

Anonym

Jeg aner ikke om i kan, men jeg kender nogle der har fået et kommunegaranteret lån til indskud...

Er det ikke lidt risky at underskrive lejekontrakt, når man ikke ved om man har pengene til det??? Det skulle I måske have undersøgt først..

Anmeld Citér

19. november 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg aner ikke om i kan, men jeg kender nogle der har fået et kommunegaranteret lån til indskud...

Er det ikke lidt risky at underskrive lejekontrakt, når man ikke ved om man har pengene til det??? Det skulle I måske have undersøgt først..

Kommunen låner ikke til SÅ høje indskud.

Da min mand og jeg gik fra hinanden søgte han indskud til en lejlighed, indskuddet var 21.000,- og de sagde det var alt for højt. 

Til TS: Når man oven i købet allerede har skrevet under på lejekontrakten, så vil kommunen ikke hjælpe for så har i også skrevet under på i selv kan skaffe pengene til indskuddet og hæfter derfor selv for det.

Anmeld Citér

19. november 2015

Rockertand

kristinakjæp skriver:

Hej

Min kæreste og jeg står i den situation, at vi har set os helt hug på en lejlighed. Vi har råd til alt og har endda 3500,- rundt regnet til overs, når alt er betalt. 

Vi har idag fået afslag fra banken (nordea), på et indskud på 26000,-
Vi står og skal betale indskud på mandag - tirsdag i næste uge. 

Hvad kan man gøre? Vi står ikke registreret i RKI nogle af os. Vi har dog begge et lån på sammenlagt 55.000 ca. Hvor vi afdrager 1700 kr om måneden sammenlagt. 

Hvor kan vi søge pengene henne uden, at ende med mega renter???

HJÆLP!!!!!

Hvad mener du med, at I har 3500 kr tilbage, når alt er betalt?

Anmeld Citér

19. november 2015

FruK

I kunne jo ringe til banken og spørge om I kan få forhøjet jeres lån - hvis det er der I har dem.

Men... Har I skrevet under på lejekontrakten uden at vide, om I kunne skaffe pengene...?! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.