Ingen symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg tillader mig lige at være anonym da jeg stadig ikke har fortalt venner og familie at vi skal have en mere.

Jeg er kun 5 uger henne, men føler mig faktisk slet ikke gravid Da jeg ventede den store mindes jeg at jeg havde konstant kvalme og meget ømme bryster. Jeg har meget svært ved at tro på denne graviditet da jeg slet ikke mærker noget.. Måske er det også fordi jeg er bange for at den ikke hænger ved - vi har forsøgt i halvandet år, så jeg er over lykkelig for at det endelig er lykkes!

Mine tanker går på om der godt kan være liv derinde selvom jeg ingen symptomer har?

Og jeg ved godt at det et meget tidligt i graviditeten, men jeg læser i diverse grupper på facebook at mange har symptomer allerede inden udebleven mens, så jeg er bare så bange for at der er noget galt med mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2015

MJ86

Jeg gik også rundt og følte efter symptomer mens vi prøvede, jeg er nu 14+3 og har ikke haft skyggen af symptomer, derfor kom det også som et ekstra overraskelse da jeg så havde en positiv graviditetstest efter et år prøvelse, for man læser kun om dem der oplever synptomer, jeg har kun haft lidt træthed nogen enkelte dage, men om det var pga nogen hårde arbejdsdage skal jeg ikke kunne sige..  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.