Rumlemave (sulten?), mundvand og lidt kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2015

Louisevilhababy

Ja som overskirften hentyder ... sidder her med mit hoved fyldt med, "er jeg gravid"? 

Rumlemave (sulten?), mundvand og lidt kvalme:

Har andre oplevet det som symptomer på graviditet? Jeg er 4+1 hvis det er lykkes 

God dag alle sammen og alt kærlighed til alle kvinder med babyønsker

PS. er på dag 29 - og min mens plejer at være 28

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2015

Spiloppi

Louisevilhababy skriver:

Ja som overskirften hentyder ... sidder her med mit hoved fyldt med, "er jeg gravid"? 

Rumlemave (sulten?), mundvand og lidt kvalme:

Har andre oplevet det som symptomer på graviditet? Jeg er 4+1 hvis det er lykkes 

God dag alle sammen og alt kærlighed til alle kvinder med babyønsker

PS. er på dag 29 - og min mens plejer at være 28

Kan kun sige... Tag en test!! Du er jo over tid, så du kan som udgangspunkt godt regne med testen nu! De symptomer du beskriver kan sagtens være tegb på graviditet, men lige såvel være af psykisk karakter, så kun en test kan give sig svar. Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

19. november 2015

Louisevilhababy

Åh ja har også bare tænkt igår og i dag, om jeg skulle tage en test, men er så bange for skuffelsen og ja så det spild af penge at bruge 20 tests ikke hahahha... Den mens har bare at komme, hvis det alligevel bare er falsk og indbildning  Men ja tak for de vise ord og ja ... jeg holder mig i 5 timer og tager testen .. så må vi 

Anmeld Citér

20. november 2015

Louisevilhababy

Kan lige skrive en Update til dem der malke følger med .. Eller først ser tråden nu! �������� 

jeg tog en test og den var negativ - igår aftes fik jeg voldsom kløe på brysterne hvilket jeg egentlig havde oplevet mandag tirsdag - som også er normalt, men det kom igen og voldsommere! 

I morges fik jeg så det der ligner menstruation, ikke meget men også med de obligatoriske smerter - jeg tænkte fint, så er det jo ligesom det - MEN mine bryster har kløet og strammet hele dagen (brystvorterne ) og har nu fået sådan nogle bumser på brystvorterne .. Nogen der kender til det? ���������� 

forvirret haha! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.