Nogen med forstand på Paypal??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

184 visninger
7 svar
1 synes godt om
19. november 2015

Loa

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2015

alenemor42

Ved ikke hvor klog jeg er �� men jeg kan da forsøge ?

Anmeld Citér

19. november 2015

Loa

alenemor42 skriver:

Ved ikke hvor klog jeg er �� men jeg kan da forsøge ?

Jeg har fået to returbetalinger (indbetalinger) fra Zalando via min paypal, men min paypal konto står i 0? Dvs. når jeg forsøger at hæve dem fra paypal kontoen til min alm. konto, så siger den at kontoen er i 0. Men jeg kan se der står 2 x plus beløb fra Zalando..... Er det ikke mærkeligt, eller har jeg misforstået noget?

Anmeld Citér

19. november 2015

alenemor42

Loa skriver:

Jeg har fået to returbetalinger (indbetalinger) fra Zalando via min paypal, men min paypal konto står i 0? Dvs. når jeg forsøger at hæve dem fra paypal kontoen til min alm. konto, så siger den at kontoen er i 0. Men jeg kan se der står 2 x plus beløb fra Zalando..... Er det ikke mærkeligt, eller har jeg misforstået noget?

Jo det lyder underligt, der står intet om at der går x antal dage før de er til rådighed?

Ellers skriv til customer support 

Anmeld Citér

19. november 2015

Zelinasmor

Loa skriver:

Når jeg får retur beløb til min PayPal går der 2-3 hverdage og så går de ind på min bank konto (det kort som er tilknyttet din PayPal) prøv at se an et par dage og se om de ikke går ind på din konto 

Anmeld Citér

19. november 2015

Loa

alenemor42 skriver:

Jo det lyder underligt, der står intet om at der går x antal dage før de er til rådighed?

Ellers skriv til customer support 

Der står i den mail jeg også har fået at der går et øjeblik før jeg kan se dem på min konto.... Men kan da godt være der går et par dage... Jeg venter og ser Var bare rart at vide hvis jeg skulle gøre noget aktivt for dem

Anmeld Citér

19. november 2015

Loa

Zelinasmor skriver:

Når jeg får retur beløb til min PayPal går der 2-3 hverdage og så går de ind på min bank konto (det kort som er tilknyttet din PayPal) prøv at se an et par dage og se om de ikke går ind på din konto 

Årh okay, så det sker måske helt automatisk? Troede jeg skulle "hæve" dem.... Er ikke så tit pengene går den vej hos mig nemlig

Jeg venter bare et par dage og ser

Anmeld Citér

19. november 2015

Zelinasmor

Loa skriver:

Årh okay, så det sker måske helt automatisk? Troede jeg skulle "hæve" dem.... Er ikke så tit pengene går den vej hos mig nemlig

Jeg venter bare et par dage og ser

Jeg er 99% sikker på at de står på din konto senest mandag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.