Hejsa..
Som nogen af jer nok ved fik vi en pige den 24/7-2015 en dejlig sund og rask Silje ❤️
Det er helt fantastik og være blevet mor til to ❤️
Og det hele skulle jo gå så godt men:
da vi var kommet hjem fra sygehuset med Silje skulle vi rigtig begynde at lære hende at kende og komme ind i en daglig rytme, det gjorde vi også og det hele gik som det skulle.. Og det gør det stadig med få undtagelser
helvede brød løs i efterårsferien, da jeg bliver ringet op mandag den 12 oktober hvor jeg får at vide at min plejemor var død, så jeg måtte til begravelse, heldigvis var min mand hjemme til at passe på børnene. Da jeg så har været til begravelse og sagt endelig farvel til min kære plejemor regner jeg jo så med at det skulle gå fremad igen.
men så søndag den 18 oktober ligger vi alle sammen og sover og vi glæder os bare til endnu en dag hvor vi skal hygge os sammen. Men igen bliver mit hjerte knust da min søster ringer til mig og siger at jeg skal sætte mig ned , og det gør jeg jo så, og så fortæller hun at natten til den 18 oktober har vores mor begået selvmord . Det var den værste tænkelige besked jeg kunne få, to mødre på 1 uge .
Jeg tror desværre stadig at det bare er en ond drøm, men det er det jo desværre ikke
På søndag skal Silje døbes og der kommer de til at mangle begge to..
det var lidt fra mig af, ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg men tak fordi du læste med så langt ❤️
Anmeld
Citér