Pinterest, instagram o.l?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
9 svar
1 synes godt om
18. november 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hej alle.

Jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg har åbnet en webshop og vil nu også være på diverse sociale platforme, men jeg aner ikke, hvad hverken instagra, pinterest osv er og bliver brugt til.

Så vil I ikke fortælle mig, hvad I bruger de nævnte steder til, og om der er flere, jeg burde være på? 

Twitter har jeg allerede oprettet en profil på - og også FB.

På forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
18. november 2015

linkon

Jeg bruger instagram meget! Der er så meget flot inspiration at hente når der kommer til tøj, interiør, bryllup og alle mulige andre ting. Jeg har fundet det meste af min datters tøj på instagram, altså jeg har set tøj jeg synes er flot og spurgt hvor der er købt osv. Pinterest har jeg kun brugt når billeder jeg har fundet på instagram har henvist mig til Pinterest :-) 

vil i øvrigt anbefale dig at finde "ambassadører" på instagram for din webshop, om der er tale om børnetøj ville jeg finde nogen med børn der har mange følgere og er meget aktive på instagram og bede om et samarbejde hvor du sender dem tøj og de så reklamerer for det, så vil flere opdage din webshop og instagram profil :-)

Anmeld Citér

18. november 2015

serinasmor

PT skriver:

Hej alle.

Jeg har åbnet en webshop og vil nu også være på diverse sociale platforme, men jeg aner ikke, hvad hverken instagra, pinterest osv er og bliver brugt til.

Så vil I ikke fortælle mig, hvad I bruger de nævnte steder til, og om der er flere, jeg burde være på? 

På forhånd tak. 

Hvad handler sin webshop med ? Og har jeg ret i at du ikke bor i DK ? 

Der er en dansk dame der holder kurser i proff brug af instagram ... Men måske er det noget rod hvis du ikke bor i DK

Anmeld Citér

18. november 2015

PT

Profilbillede for PT
serinasmor skriver:

Hvad handler sin webshop med ? Og har jeg ret i at du ikke bor i DK ? 

Der er en dansk dame der holder kurser i proff brug af instagram ... Men måske er det noget rod hvis du ikke bor i DK

Jeg sælger dansk børnetøj (CeLaVi, Pippi osv men ikke de helt dyre mærker). 

Nej, jeg bor ikke i DK men i UK, hvor alle åbenbart er på sociale medier - altså lige bortset fra dem, jeg kender 

Kunne ske jeg skulle kigge på, om ikke der var sådan et kursus herovre også - men først skulle jeg lige finde ud af, hvad det overhovedet er 

Tak for svar

Anmeld Citér

18. november 2015

PT

Profilbillede for PT
linkon skriver:

Jeg bruger instagram meget! Der er så meget flot inspiration at hente når der kommer til tøj, interiør, bryllup og alle mulige andre ting. Jeg har fundet det meste af min datters tøj på instagram, altså jeg har set tøj jeg synes er flot og spurgt hvor der er købt osv. Pinterest har jeg kun brugt når billeder jeg har fundet på instagram har henvist mig til Pinterest :-) 

vil i øvrigt anbefale dig at finde "ambassadører" på instagram for din webshop, om der er tale om børnetøj ville jeg finde nogen med børn der har mange følgere og er meget aktive på instagram og bede om et samarbejde hvor du sender dem tøj og de så reklamerer for det, så vil flere opdage din webshop og instagram profil :-)

Tak for svar - så blev jeg lidt klogere.

Jeg sælger dansk børnetøj (bor i UK), og skandinaviske ting er det nye sort herovre, så burde kunne finde en, jeg kunne samarbejde med. Det må jeg lige få kigget på.

Men helt ærligt har jeg slet ikke vidst, hvad det er for noget - og har nu en lille ide men wow fagre nye verden 

Anmeld Citér

18. november 2015

serinasmor

PT skriver:

Jeg sælger dansk børnetøj (CeLaVi, Pippi osv men ikke de helt dyre mærker). 

Nej, jeg bor ikke i DK men i UK, hvor alle åbenbart er på sociale medier - altså lige bortset fra dem, jeg kender 

Kunne ske jeg skulle kigge på, om ikke der var sådan et kursus herovre også - men først skulle jeg lige finde ud af, hvad det overhovedet er 

Tak for svar

Ok  

Instagram er billeder  Og typisk søger folk på hashtags (#vigtiginfo) for at finde inspiration 

At vælge de rigtige hashtags er derfor vigtigt  

I dit tilfælde kan det være #kidsclothes #danishdesign #simplelook #forkids og lignende 

Det er vigtigt at billederne er pæne dvs god vinkel, pæn baggrund , nuttet model eller god stemning 

Det er også en fordel at have en historie eller fortælling med billedet 

Og så mener jeg ikke det virker ret godt at skrive available on www på hvert billede  

Annoncering er blevet muligt - men aner ikke hvordan det virker  

Anmeld Citér

18. november 2015

PT

Profilbillede for PT
serinasmor skriver:

Ok  

Instagram er billeder  Og typisk søger folk på hashtags (#vigtiginfo) for at finde inspiration 

At vælge de rigtige hashtags er derfor vigtigt  

I dit tilfælde kan det være #kidsclothes #danishdesign #simplelook #forkids og lignende 

Det er vigtigt at billederne er pæne dvs god vinkel, pæn baggrund , nuttet model eller god stemning 

Det er også en fordel at have en historie eller fortælling med billedet 

Og så mener jeg ikke det virker ret godt at skrive available on www på hvert billede  

Annoncering er blevet muligt - men aner ikke hvordan det virker  

Tusinde tak for din hjælp - det sætter jeg stor pris på 

Anmeld Citér

18. november 2015

Anpau

PT skriver:

Hej alle.

På forhånd tak. 

Selv bruger jeg Instagram og Facebook til min blog. På Facebook poster jeg når der er nye indlæg (det er en helt ny FB side, så der er ikke meget endnu). På Instagram poster jeg nogen gange når der er et nyt blogindlæg og ellers billeder fra hverdagen (bruger det dog ikke så meget endnu, da mit kamera på telefonen er i stykker og dermed tager elendige billeder)

Hvis du har en webshop, kan du med fordel poste billeder af nye mærker/nye varer du har fået hjem, lave konkurrencer (også på FB) osv.

Anmeld Citér

18. november 2015

Ønsker en lille spire..

linkon skriver:

Hvad hedder du på Instagram? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.