Kære kvinder!
Jeg tog testen i går efter at være gået 9 dage over tid og har haft ømme bryster i 2 uger. Og de to streger var helt tydelige! Der bobler indeni i mig. En blanding af glæde, shock og frygt!
Det var ikke sådan helt meningen at det skulle være lige nu, selvom jeg har ønsket det længe.
Sagen er den, at jeg ligene befinder mig i Ghana mens min kæreste er i Sydafrika og jeg skal først hjem til Danmark til januar. Da min kæreste er igang med noget arbejde i Sydafrika er det ikke så sandsynligt at ham kommer med hjem til Danmark til januar.
Min kæreste kommer fra Ghana og har efter at have arbejdet mange år som lagerarbejder i Danmark (hans kvalifikationer er langt bedre end det, men sådan er dk), længe ønsket at tage til Afrika og starte en business der. Han drømmer om at tjene nok penge til at bygge en skole i Ghana, hvor han vil indføre et mere europæisk skolesystem.
Alt dette har jeg kæmpe respekt for! Og jeg ønsker virkelig at det skal lykkes for ham. Han startede i september, da vi tog til Sydafrika sammen og har nu arbejdet på sin business i et par måneder. Og det går bestemt fremad. Da han ikke havde så meget tid til mig blev vi enige om, at jeg skulle tage til Ghana og være hos hans familie imens han arbejder. Og det er så her jeg er nu.
Alting er ret usikkert i forhold til fremtiden. Jeg ved ikke hvor og hvornår vi kan bo sammen eller i samme land. Og har forresten ikke engang en bolig i Danmark.
Så er virkelig ved at sprænge i luften af alle mulige følelser. Og vi har besluttet ikke at sige det til nogen endnu.
Jeg er umådelig glad indeni. Jeg har ønsket mig et barn i flere år. Men kan godt nok ikke helt se, hvordan det hele skal gå....
So there it is! Har ikke rigtig nogen spørgsmål eller oplæg til debat.. Har bare virkelig brug for at fortælle nogen hvad der sker inde i mit hovede!
kærlighed til jer!
❤️
Anmeld
Citér