hjælp til julegave ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
11 svar
1 synes godt om
17. november 2015

Anonym trådstarter

Hvad skal et barn på 5,9 år ønske sig i julegave, det må Max koste  100 kr. (Krav fra alle i familien med de 100 kr)

Hvor jeg selv syntes at det ikke skal være noget billigt skrammel, som går i stykker efter to dage. 

Hvad kan en dreng i den alder ønske sig til den pris?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hvad skal et barn på 5,9 år ønske sig i julegave, det må Max koste  100 kr. (Krav fra alle i familien med de 100 kr)

Hvor jeg selv syntes at det ikke skal være noget billigt skrammel, som går i stykker efter to dage. 

Kunne nogen af dem ikke evt gå sammen om en lidt dyrere gave så? 

Altså 2 = 200,-

Det gør vi i min familie hvis nogen ønsker noget lidt dyrere. 

Tænker det er svært at finde noget "ordentligt" legetøj til under 100,- 

Anmeld Citér

17. november 2015

esioul

Anonym skriver:

Hvad med et puslespil eller et andet børnespil? Der er de der spil med "hr skæg"

Anmeld Citér

17. november 2015

Mettefpigen

Hvad med gavekort til en legetøjsbutik? Ved godt at det gør man normalt ikk, men hvis det han ønsker sig koster mere så må de jo enten gå sammen eller give gavekort....

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Kunne nogen af dem ikke evt gå sammen om en lidt dyrere gave så? 

Altså 2 = 200,-

Det gør vi i min familie hvis nogen ønsker noget lidt dyrere. 

Tænker det er svært at finde noget "ordentligt" legetøj til under 100,- 

Det har vi foreslået dem alle.

Men det vil ingen være med til, de vil alle give dem en gave for dem  selv. 

Jeg personligt pyntet det er lidt meget barnligt, men det må de jo så om. 

(Og Jep jeg indrømmer, jeg er da lidt skuffet over, at børnenes bedsteforældre, tante, morbror kun giver for 100 kr)

Og ja jeg ved os godt at det ikke skal Gøres op i penge overhovedet, men syntes ikke der er noget legetøj til 100 kr. 

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvad med et puslespil eller et andet børnespil? Der er de der spil med "hr skæg"

Dem har han alle sammen,  men super godt ønske. 

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Hvad med gavekort til en legetøjsbutik? Ved godt at det gør man normalt ikk, men hvis det han ønsker sig koster mere så må de jo enten gå sammen eller give gavekort....

Helt enig men jeg tror sønnen bliver meget ked af det, hvis han kun åbner pakker med gavekort g juleaften

Anmeld Citér

18. november 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Helt enig men jeg tror sønnen bliver meget ked af det, hvis han kun åbner pakker med gavekort g juleaften

Jaa det tænker jeg også... hmm, hvad hvis du måske kunne få pengene fra de andre også gå ud og købe dem selv??... 

Anmeld Citér

18. november 2015

SandraXOXO

Du får lige nogle af mine ungers småønsker. Strømper og underbukser med motiv. Fodbold gul/grøn. Nøgleringskæde til buskort. Playmobil næsehorn med baby. Playmobil panda med baby. Spil 4 på stribe. Gun med lyd og lys. Tusser.  Farveblyanter. Opgavebøger. Plakat med alfabet. Lille ufo lampe blå. MGP cd. Ugglys pet figure. Modelervoks. Maling, gerne fingermaling med pensler. Læs selv bøger. Hundebamse med ris i rumpen. Pyntepuder fra jysk m. Fodbold, sort angrybird, eller monster. Håndklæde med motiv. Sjove sutsko str 29. Klodsmajor spil. Sparegris. Fleecetæppe. 

Anmeld Citér

18. november 2015

Benjamins'mor

Mine børn ønsker: 

Frost bøger - kan fåes til 100,- 

Tøj. 

Det er lige det jeg kan se som er under 100,-

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.