Kraftig hovedpine dage efter hårdt slag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. november 2015

Anonym trådstarter

1. jeg slog panden ind i en beton væg for 2 dage siden. Jeg har haft meget kraftig hovedpine siden, det kommer mest hen af aftenen. Hovedpine piller hjælper ikke når først den tager fat  skulle man kontakte lægen eller se tiden an? Det kan jo næppe være noget alvorligt tænker jeg, eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2015

De3Guldklumper

Anonym skriver:

1. jeg slog panden ind i en beton væg for 2 dage siden. Jeg har haft meget kraftig hovedpine siden, det kommer mest hen af aftenen. Hovedpine piller hjælper ikke når først den tager fat  skulle man kontakte lægen eller se tiden an? Det kan jo næppe være noget alvorligt tænker jeg, eller? 

Det kan sagtens være noget alvorligt. 

Min far fræsede for noget tid siden en trærod (han har hjelm på) og noget springer op og rammer hjelmen. Han har mærke på kinden af det da han får hjelmen af og efterfølgende får han kraftig hovedpine. Han søger læge dagen efter og Han har fået en så kraftig hjernerystelse at han blev sygemeldt i 3 uger bagefter. 

Så jeg ville kontakte lægen ASAP

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym trådstarter

De3Guldklumper skriver:

Det kan sagtens være noget alvorligt. 

Min far fræsede for noget tid siden en trærod (han har hjelm på) og noget springer op og rammer hjelmen. Han har mærke på kinden af det da han får hjelmen af og efterfølgende får han kraftig hovedpine. Han søger læge dagen efter og Han har fået en så kraftig hjernerystelse at han blev sygemeldt i 3 uger bagefter. 

Så jeg ville kontakte lægen ASAP

Av for Søren  tænker bare de jo ikke kan gøre noget ? Går hjemme indtil 1 dec, så tænker om det ikke bare ville være spild af lægens tid  

Anmeld Citér

18. november 2015

Muffinmus

Smut ind og bliv tjekket, så kan du få ro i sjælen. Og er der tale om en hjernerystelse,  må du handle derefter

Anmeld Citér

18. november 2015

TNBC

Anonym skriver:

Av for Søren  tænker bare de jo ikke kan gøre noget ? Går hjemme indtil 1 dec, så tænker om det ikke bare ville være spild af lægens tid  

Hvis du har hjernerystelse skal du jo vide det.

Der er forskelllige slags, mener jeg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.