Min datter truet med dolk. Chokeret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2015

Anonym trådstarter

Anpau skriver:

Hvor er det dejligt at høre, at skolen virkelig tog hånd om sagen. Og at de fik snakket både med pigen og hendes forældre. Hun har sikkert fået sig en lige så stor forskrækkelse, og forhåbentlig vil det ikke ske igen 

Ja vi er også rigtig glade for hendes skole, og det her viser jo bare at de tager ting alvorligt. Så det er dejligt!

Ja pigen har måske slet ik været klar over at der var nogen, som ku blive rigtig bange. Men for os ændre det self ik på at vores datter jo reelt blev truet, hva endten det var i sjov eller alvor, især netop fordi hun jo blev virklig bange.

Men hun er sej, og hun ka heldigvis både se og forstå at der er blevet taget hurtig hånd om det hele, så hun vil gerne afsted.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2015

Anpau

Anonym skriver:

Ja vi er også rigtig glade for hendes skole, og det her viser jo bare at de tager ting alvorligt. Så det er dejligt!

Ja pigen har måske slet ik været klar over at der var nogen, som ku blive rigtig bange. Men for os ændre det self ik på at vores datter jo reelt blev truet, hva endten det var i sjov eller alvor, især netop fordi hun jo blev virklig bange.

Men hun er sej, og hun ka heldigvis både se og forstå at der er blevet taget hurtig hånd om det hele, så hun vil gerne afsted.

Dejligt at høre at jeres datter har det fint. Det er trods alt det vigtigste

Anmeld Citér

20. november 2015

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Ja jeg er totalt dybt, dybt chokeret!!

Da vi kommer hjem i dag, fortæller min datter på 7 år mig at hun altså ik vil i skole i morgen. Jeg spørg self hvorfor?

Hun svare at det er fordi hun er bange for en af de store piger omme i skolen, fordi hun har stillet sig hen til min datter og sagt at hun ik måtte snakke med en af de andre piger, og at hvis hun nogenside gjorde det igen, så ville hun få med dolken. Derefter havde hun vist hende en rigtig dolk og var gået sin vej.

Lidt efter havde hun "jagtet" en af min datters veninder med dolken.

Jeg spurte hende om hun ik bare trode at det måske var for sjov, men det havde hun bestemt ik opfattet det som.

Nu har jeg så snakket med venindens mor, som ku fortælle at jo hendes datter var blevet "jagtet" af den store pige med en dolk, som var dyppet i ketchup. Hun har følt at det var for sjov, så hun var ik blevet bange. Men ku fortælle at det altså havde været en ægte dolk.

Venindes mor er self også chokeret over at hendes datter er blevet "jagtet" med en dolk.

Vores piger kender ik den store pige, så derfor ved vi jo af gode grunde ik hvem hun er, men de mener at hun måske er mellem 11-13 år.

Mig og kæresten tager om på skolen i morgen og beder om en snak med rektor. Vi er rasende og chokeret. 

Der er bare INGEN der ska true/skræmme mit barn og stjæle hendes glæde ved at gå i skole!

Meget ubehagelig oplevelse. Da jeg selv gik i 4 klasse var der også en af drengene der havde en kniv med og selv om han egentlig ikke var truende med den og sikkert bare var stolt af hans gave og gerne ville vise den frem, kan jeg huske det gjorde mig og de andre elever meget utilpas at der var en kniv i vores klasse. Der gik dog ikke mange lektioner før en lære fortalte ham at den skulle han ikke have med i skole.

Så med det i tankerne kan jeg virkelig godt forstå hvis det har været en barsk omgang for jer alle sammen. Håber skolen kan gribe ind, for det lyder heller ikke til at den "store" pige som har truet din datter, er helt velfungerende. Så hende skal der jo også tages hånd om og passes på.

pøj pøj

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.