To streger - Jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
3 svar
2 synes godt om
17. november 2015

LenaChristina

Hej 

Jeg har lige testet positiv og er super glad! Første gang jeg har fået to streger på en graviditetstest - super skøn følelse!

Men jeg er, som grøn i det her "fag", lidt i tvivl om hvor langt jeg er henne. Jeg skulle have haft menstruation sidste søndag (8. November). Regner man uger fra ægløsningstidspunktet eller sidste menstruation? Håber en venlig sjæl kan hjælpe! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2015

jullehhx

Hej 

Jeg har lige testet positiv og er super glad! Første gang jeg har fået to streger på en graviditetstest - super skøn følelse!

Men jeg er, som grøn i det her "fag", lidt i tvivl om hvor langt jeg er henne. Jeg skulle have haft menstruation sidste søndag (8. November). Regner man uger fra ægløsningstidspunktet eller sidste menstruation? Håber en venlig sjæl kan hjælpe! 

Fra ægløsning er man ca 2+0 - hvis din mens er regelmæssig og æl kommer 14 dage efter og så forventet mens 4+0. Så du er 5+2 i dag, vil jeg tro

Anmeld Citér

17. november 2015

jullehhx

jullehhx skriver:

Fra ægløsning er man ca 2+0 - hvis din mens er regelmæssig og æl kommer 14 dage efter og så forventet mens 4+0. Så du er 5+1 i dag, vil jeg tro

Og stor tillykke !!!

Anmeld Citér

17. november 2015

LenaChristina

jullehhx skriver:

Fra ægløsning er man ca 2+0 - hvis din mens er regelmæssig og æl kommer 14 dage efter og så forventet mens 4+0. Så du er 5+2 i dag, vil jeg tro

Mange tak! 

Min mens nåede ikke ar blive helt stabil, men jeg har haft ægløsning enten d. 24 eller 31. Er lidt usikker på min cykluslængde, så det er svært for mig at regne mig frem til hvor langt jeg præcist er henne.  Men en 4-5 uger er vel ikke helt forkert 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.