Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. september 2009

Lullaby

Jeg har tænkt mig at lave en prøve kage i weekenden nemlig
Kan man lave hjerter i mmf`og så lægge dem på det der er rullet ud? Med vand? Eller hvad kan man ellers lave hjerter af? Marcipan? Sugarpaste?? Hjælp mig gæve kagegudinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

ekzunz

Du kan sagtens lave hjerter i mmf. Man pensler bare med vand bagpå, så sidder de fint fast.

Anmeld

20. september 2009

ivfmarie

Øhh måske forstår jeg ikke spørgsmålet..

Men, altså du kan da sagtens lægge udskårne/udstukne mmf-figurer på mmf-overtræk.
Det gøres flottest ved at fugte (ikke sjask-våde!) figurerne på underfiden og så lægge på kagen. Det ser (synes jeg) pænere ud, end hvis kagen gøres våd først. Det samme kan du gøre med marcipan (vil jeg trro)

Anmeld

20. september 2009

Lullaby

Kan man spise mmfen?

Anmeld

20. september 2009

grinbidderen

MorpåSjælland skriver:

Kan man spise mmfen?

det mmf du putter over hele kagen der kan du osse lave pynt ud af og putte på din kage og alt er til at spise..

Anmeld

21. september 2009

Lullaby

Nu har jeg lavet det der dersens mmf, har æltet det godt og grundigt sammen men jo mere jeg rører ved det jo mere bliver det snasket??

Anmeld

21. september 2009

82Miraklet

MorpåSjælland skriver:

Nu har jeg lavet det der dersens mmf, har æltet det godt og grundigt sammen men jo mere jeg rører ved det jo mere bliver det snasket??

Så skal der mere flormelis i.... Der skal flormelis i til det ikke klister mere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.