Øv dag ved jordmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
8 svar
1 synes godt om
17. november 2015

Anonym trådstarter

har bare brug for komme af med det her  var idag hos 2 jm besøg og det var lige pludseligt en anden end hende vi var hos først, og det så også hende jeg skal være hos Resten af min graviditet... 

Jeg har et højt BMI på 36 og ja jeg ved godt der er en masse konplikationer forbundet med det, men hold nu op jm kørte i det idag og jeg fik dwt samme af vide som jeg har gjort alle andre steder jeg har taget 3,5 kg på og det var allerede for meget og jeg vil få svært ved at tabe dem igen påpegede hun.   Alle mine tal ser pæne ud ellers og har også fået lavet en glykosebelsastnings test igår hvor der heller intet var at komme efter

da hun skulle så mærke mig på maven og sagde det var svært pga mit fedt men hun kunne mærke min livmoder var lidt højt oppe  øv ved ikke Om det er mine homoner der koger over men hvor er jeg dog bare ked af det og bange føler mig så skræmt  går sygmeldt pga bækkenløsning så det er begrænset hvad jeg kan og hvad jeg må og prøver holde mig aktiv og holde mig væk fra sodavand og slik osv det har vi ikke stående der hjemme nogle steder så synes selv jeg gør hvad jeg kan 

havde bare lige brug for komme af med det!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2015

Lisette W

Jeg var ude for nået ligende. Og du skal bare vide at du nok skal komme ud på den anden side med en skøn baby. Men det er ikke sjovt at være i det, det ved jeg godt, men fortsæt med at gøre hvad du kan, så du kan have det godt med dig selv. Det er det vigtigste  

Anmeld Citér

17. november 2015

Tiggi

Mener at mit bmi var 31 Før jeg blev gravid og hørte ikke noget til det overhoved.

Egen lægemidler sagde bare at man jo ikke behøvede tage 30 kg på og det var det eneste. Hvis det stadig går dig på i morgen så ring ind til jordemødrene og bed om at få en ny, så kan det jo være kemien er bedre så du ikke får en træls oplevelse hver gang :-)

Anmeld Citér

17. november 2015

lillespir26

Anonym skriver:

har bare brug for komme af med det her  var idag hos 2 jm besøg og det var lige pludseligt en anden end hende vi var hos først, og det så også hende jeg skal være hos Resten af min graviditet... 

Jeg har et højt BMI på 36 og ja jeg ved godt der er en masse konplikationer forbundet med det, men hold nu op jm kørte i det idag og jeg fik dwt samme af vide som jeg har gjort alle andre steder jeg har taget 3,5 kg på og det var allerede for meget og jeg vil få svært ved at tabe dem igen påpegede hun.   Alle mine tal ser pæne ud ellers og har også fået lavet en glykosebelsastnings test igår hvor der heller intet var at komme efter

da hun skulle så mærke mig på maven og sagde det var svært pga mit fedt men hun kunne mærke min livmoder var lidt højt oppe  øv ved ikke Om det er mine homoner der koger over men hvor er jeg dog bare ked af det og bange føler mig så skræmt  går sygmeldt pga bækkenløsning så det er begrænset hvad jeg kan og hvad jeg må og prøver holde mig aktiv og holde mig væk fra sodavand og slik osv det har vi ikke stående der hjemme nogle steder så synes selv jeg gør hvad jeg kan 

havde bare lige brug for komme af med det!

Hvor langt er du ??  Med min pige fra feb var min BMI 35-37 og jeg måtte tage 9 kg på og tog 7,5 på så bare rolig de Er kun hårde da de har kort til at få en til at forstå alvoren 

Anmeld Citér

17. november 2015

lillespir26

lillespir24 skriver:

Hvor langt er du ??  Med min pige fra feb var min BMI 35-37 og jeg måtte tage 9 kg på og tog 7,5 på så bare rolig de Er kun hårde da de har kort til at få en til at forstå alvoren 

Side note 15 dage efter min var født var der røget 18 kg 

Anmeld Citér

17. november 2015

A.n.onym.

Øv en kedlig oplevelse - jeg vejede et par kg over "normalen" for min højde, og det blev også kommenteret at jeg skulle passe på - tror måske at det er generelt at de er hurtige på aftrækkeren - selvf. Alt efter hvemman lige havner hos 

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Side note 15 dage efter min var født var der røget 18 kg 

Jeg er 21 uger henne så jeg har ikke overskredet grænsen, jeg må højst tage 10 kg på fik jeg at vide. 

men føles bare som at blive dumpet oveni hovedet. Siger til mig selv jeg ikke skal være nærtagende men det er bare svært lige i den her situation. 

Mærker ham heldigvis hverdag så det med at der kan gå lang tid før overvægtige kan mærke liv passer ikke for mit vedkommende 

Anmeld Citér

17. november 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Jeg er 21 uger henne så jeg har ikke overskredet grænsen, jeg må højst tage 10 kg på fik jeg at vide. 

men føles bare som at blive dumpet oveni hovedet. Siger til mig selv jeg ikke skal være nærtagende men det er bare svært lige i den her situation. 

Mærker ham heldigvis hverdag så det med at der kan gå lang tid før overvægtige kan mærke liv passer ikke for mit vedkommende 

Nej slet ikke mærkede min pige fra uge 13 

Anmeld Citér

17. november 2015

drabo

Profilbillede for drabo

Nogle jordmødre har bare alt for travlt med den vægt. Jeg havde en meget forstående, som nok 20 gange under første konsultation sagde "det er jo ikke for at slå dig oven i hovedet med det, men din vægt er jo noget høj". Jeg kvitterede med at sige, at hvis de virkeligt mente dervskulle tages ekstra hånd om mine kilo var det lidt sent først at se mig 21+, og det var jo ikke fordi jeg ikke godt selv vidste jeg skulle passe på,vægten. Forstår bare ikke at man ikke får lidt ros for kun at have 3,5 kg på de første tyve uger, det ville være tusind gange mere motiverende end en moralprædiken.

Men jeg tog 14 kg på og her tre måneder senere er de væk, en god del røg ved fødslen og havde en del vand i kroppen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.