har bare brug for komme af med det her
var idag hos 2 jm besøg og det var lige pludseligt en anden end hende vi var hos først, og det så også hende jeg skal være hos Resten af min graviditet...
Jeg har et højt BMI på 36 og ja jeg ved godt der er en masse konplikationer forbundet med det, men hold nu op jm kørte i det idag og jeg fik dwt samme af vide som jeg har gjort alle andre steder jeg har taget 3,5 kg på og det var allerede for meget og jeg vil få svært ved at tabe dem igen påpegede hun. Alle mine tal ser pæne ud ellers og har også fået lavet en glykosebelsastnings test igår hvor der heller intet var at komme efter
da hun skulle så mærke mig på maven og sagde det var svært pga mit fedt men hun kunne mærke min livmoder var lidt højt oppe
øv ved ikke Om det er mine homoner der koger over men hvor er jeg dog bare ked af det og bange føler mig så skræmt
går sygmeldt pga bækkenløsning så det er begrænset hvad jeg kan og hvad jeg må og prøver holde mig aktiv og holde mig væk fra sodavand og slik osv det har vi ikke stående der hjemme nogle steder så synes selv jeg gør hvad jeg kan
havde bare lige brug for komme af med det!
Anmeld
Citér