Skyggestrwg eller ej hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. november 2015

zandra

Skyggestewg eller ej  Er snot forvirret og tror måske bare man kan stirre sig blind engang imellem men vil gerne have jeres mening så jeg ikke føler mig helt sindsyg ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2015

Tøs85

zandra skriver:

Skyggestewg eller ej  Er snot forvirret og tror måske bare man kan stirre sig blind engang imellem men vil gerne have jeres mening så jeg ikke føler mig helt sindsyg ��

Kan desværre ikke se nogen teststreg.. 

Anmeld Citér

17. november 2015

zandra

Tøs85 skriver:

Kan desværre ikke se nogen teststreg.. 

Øv øv men som jeg også skrev tror jeg bare ønsket er så stort en gang imellem at man ser syner hehe synes bare jeg kunne ane en skygge der hvor test stregen skulle være ��

Anmeld Citér

19. november 2015

Pige91

Jeg kan desværr heller ikke se nogen streg nr 2. Men hvornår skulle du have din mens? Du kan sagtens have testet for tidligt, da mange får meget utydelige tests i starten  Min test var så utydelig (2 dage før forventet mens), at jeg troede den var negativ. Stregen kom først efter tiden og var næsten usynlig..
Så alt efter hvor "langt du er", vil jeg sige du skal prøve at teste igen når du evt. er gået over mens. Og hvis du allerede er det, så hvis den fortsat udebliver ville jeg prøve at teste om et par dage på morgenurin.. Håber den er der for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.