Legetøj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.270 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. september 2009

Klumpe-dumpe

Hej Piger,

Ja så er tiden hvis inden til Malucca skal ha´noget nyt legetøj. Da Hr bi og bammi hvis ikker er så morsomme mere

Så lidt inspiration fra jer vil være super... Hvad synes jeres var rigtig godt da de var 6-7 mdr. (Må gerne være play to learn-argtig, altså lege og lære sammetid

Har selv funden den her og sådan en skal Malucca da eje, da det er et kæmpe hit med bolde pt.

http://vsmile.dk/products/411381/

Stolt mor til en dygtig Malucca som sov uden apnøpalarm i nat,... eller er det en dygtig moar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Vinker

Niklas Emil har været (og er stadig) meget glad for sin giraf fra Fisher Price

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=20-0K8844 

Og så har han leget meget med sin kagedåse (puttekasse) som også er fra Fisher Price

http://www.netgiraffen.dk/Product.aspx?item=733&product=Fisher-Price+-+Cookie+Surprice+Dansk&varem=Fisher-Price

Anmeld

20. september 2009

NaFe

Åh ha..jeg tænker også altid i nyt legetøj... Har så meget fra lamze, men det bare ikke godt nok mere, det jo til små babyer...

Kigge lige på den hjemme side du have linket til .Feluca har den der peter plys lær og opdag aktivitetscenter. Den ligger bare på gulvet...hun elsker den, fordi den jo snakker og synger til hende, og så ligger hun og trykker løs..den kan jeg anbefale...tror også jeg vil have den der bold...ser da meget go ud.

Anmeld

20. september 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Åh ha..jeg tænker også altid i nyt legetøj... Har så meget fra lamze, men det bare ikke godt nok mere, det jo til små babyer...

Kigge lige på den hjemme side du have linket til .Feluca har den der peter plys lær og opdag aktivitetscenter. Den ligger bare på gulvet...hun elsker den, fordi den jo snakker og synger til hende, og så ligger hun og trykker løs..den kan jeg anbefale...tror også jeg vil have den der bold...ser da meget go ud.

arh det må jeg straks tjekke ud, Malucca er bare ikke så vild med ting der siger lyde

Men den bold er virkelig smart.... den triller nemlig IKKE væk

Anmeld

20. september 2009

NaFe

malucca09 skriver:

arh det må jeg straks tjekke ud, Malucca er bare ikke så vild med ting der siger lyde

Men den bold er virkelig smart.... den triller nemlig IKKE væk

åhh nej vis hun ikke kan lide sådan nogle lyde stemmer så den nok ikke god. Man bliver altså også sindsyg af at høre peter plys stemmer gentagene gange synges alfabetet, grine og spørge om de skal lege...hahaha...men feluca elsker den..så den er altid tændt...

Anmeld

20. september 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

åhh nej vis hun ikke kan lide sådan nogle lyde stemmer så den nok ikke god. Man bliver altså også sindsyg af at høre peter plys stemmer gentagene gange synges alfabetet, grine og spørge om de skal lege...hahaha...men feluca elsker den..så den er altid tændt...

Nej så er det nok ikke hende... Hun begynder at græde bare min tlf ringer eller der kommer en sms,- Den video Henrik lagde ind i den tråd igår mht pool og babyer, der vrælede hun helt sindssygt....

Men nej sådan lyder er da også belastende... føler med dig

Anmeld

20. september 2009

Bondepigen

Den kravle og lærebold du linker til, stod jeg faktisk og kiggede på den anden dag i BR. Tror nemlig Emma skal have sådan en i fødselsdags gave.

Og så har hun lige fået sådan en puttekasse fra fisherprice, som Rikke linker til, i gave. Den er hun osse vil med...

Og et stort alm. spejl (altså et voksenspejl) er osse et stort hit her, både dengang og nu... Det er den der lærte hende at ligge på maven i lang tid af gangen og at kravle, da hun ville hen til den. Skal selvfølgelig sørge for at den ikke kan vælte...

Anmeld

20. september 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Den kravle og lærebold du linker til, stod jeg faktisk og kiggede på den anden dag i BR. Tror nemlig Emma skal have sådan en i fødselsdags gave.

Og så har hun lige fået sådan en puttekasse fra fisherprice, som Rikke linker til, i gave. Den er hun osse vil med...

Og et stort alm. spejl (altså et voksenspejl) er osse et stort hit her, både dengang og nu... Det er den der lærte hende at ligge på maven i lang tid af gangen og at kravle, da hun ville hen til den. Skal selvfølgelig sørge for at den ikke kan vælte...

ja jeg tror også bolden er rigtig god... især da frø. bliver så mega HYS, når de triller væk

HUn har et spejl, som hun ælsssskkker, man er vel prinsesse og skal kikke på sig selv

Ja sådan en put i kasse er nok rigtig god sad lige og kikkede dem fra Rikke... Har nogle på loftet..... måske det er tid at hente dem ned

Sys bare det er synd for Hr. bi.... hendes gode ven siden hun var en mdr

Anmeld

20. september 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

ja jeg tror også bolden er rigtig god... især da frø. bliver så mega HYS, når de triller væk

HUn har et spejl, som hun ælsssskkker, man er vel prinsesse og skal kikke på sig selv

Ja sådan en put i kasse er nok rigtig god sad lige og kikkede dem fra Rikke... Har nogle på loftet..... måske det er tid at hente dem ned

Sys bare det er synd for Hr. bi.... hendes gode ven siden hun var en mdr

Mon ikke interessen for Hr. Bi kommer igen på et tidspunkt. Det må vi håbe, ellers må du jo tage dig lidt af ham...

Anmeld

20. september 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Mon ikke interessen for Hr. Bi kommer igen på et tidspunkt. Det må vi håbe, ellers må du jo tage dig lidt af ham...

det er sådan en lamza ting som hun fik i en mdr. sgave på neo... men den er hvis godt nok baby-baby men så må han jo bare komme med ind og putte med mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.