Andre der har testet positiv 2+4?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. november 2015

Bare mig..

Jeg har været til en skanning sidste onsdag på sygehuset, den skanning sagde at jeg på det tidspunkt var 6+2 (kun blommesækken kunne ses og ingen foster) Men den termin jeg havde regnet med selv. Fik dog skanning fordi jeg er gravid på ppiller og derfor var min egen usikker.I fredags fik vi en skanning som vi købte os til og igen sagde hun 6+0. Hvor jeg ifølge sygehuset skulle være 7+4.Hun satte mig altså 1 uge og 4 dage tilbage, Sagen er bare den, at jeg imorgen har kendt til min graviditet 6+0 uger, så hvis jeg har terminen som hende i fredags mener, så har jeg jo testet virkelig tidligt. Men kan det lade sig gøre?Jeg er helt forvirret. Håber det var til at forstå.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

xStinepigen

Bare mig.. skriver:

Jeg har været til en skanning sidste onsdag på sygehuset, den skanning sagde at jeg på det tidspunkt var 6+2 (kun blommesækken kunne ses og ingen foster) Men den termin jeg havde regnet med selv. Fik dog skanning fordi jeg er gravid på ppiller og derfor var min egen usikker.I fredags fik vi en skanning som vi købte os til og igen sagde hun 6+0. Hvor jeg ifølge sygehuset skulle være 7+4.Hun satte mig altså 1 uge og 4 dage tilbage, Sagen er bare den, at jeg imorgen har kendt til min graviditet 6+0 uger, så hvis jeg har terminen som hende i fredags mener, så har jeg jo testet virkelig tidligt. Men kan det lade sig gøre?Jeg er helt forvirret. Håber det var til at forstå.

Jeg blev også rykket meget tilbage ( 12 dage ) til tidlig scanning, og der ville det også have svaret til jeg havde testet positiv i uge 2+ .. Men blev rykket frem igen til NF .. Så tænker du bare skal vente Ig se, du bliver højst sandsynligt rykket igen .

Anmeld Citér

16. november 2015

Bare mig..

xStinepigen skriver:

Jeg blev også rykket meget tilbage ( 12 dage ) til tidlig scanning, og der ville det også have svaret til jeg havde testet positiv i uge 2+ .. Men blev rykket frem igen til NF .. Så tænker du bare skal vente Ig se, du bliver højst sandsynligt rykket igen .

Nå jamen så er jeg ikke den eneste. For 2+4 tænker jeg umiddelbart slet ikke kan lade sog gøre nærmest.

jeg holder fast i min oprindelige termin men påpeger uenighden hos lægen her i næste uge så.  

er det noget med de vokser i ryk også? Så den kan være mindre end det jeg egebtlig er og om en uge større end hvad jeg er. Eller sådan noget? Hvis du ved det

Anmeld Citér

16. november 2015

Os&lilledig

Bare mig.. skriver:

Ægløsninger finder altid sted i hvad der svare til 2+0, herefter tager det op mod 5 dage før det befrugtede æg sætter sig fast og begynder at danne hcg. Så tror altså ikke man kan teste så tidligt  

Anmeld Citér

17. november 2015

HappyOne

Jeg testede også positiv 2+3 sidste år, så det kan godt lade sig gøre  

Anmeld Citér

17. november 2015

Bare mig..

Os&lilledig skriver:

Ægløsninger finder altid sted i hvad der svare til 2+0, herefter tager det op mod 5 dage før det befrugtede æg sætter sig fast og begynder at danne hcg. Så tror altså ikke man kan teste så tidligt  

Nej jeg tænker også, at det da må være helt umuligt. en uge og to dage mere er vidst mere korrekt.

Anmeld Citér

17. november 2015

Bare mig..

HappyOne skriver:

Jeg testede også positiv 2+3 sidste år, så det kan godt lade sig gøre  

Men tror du at du måske kan have haft ægløsning før end du troede, for det kan jo nærmest næsten ikke lade sig gøre tænker jeg :/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.