Gravid eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. november 2015

debattør-35198

Hej. Jeg skriver fordi jeg er lidt i tvivl om jeg er gravid. Er gået 2 dage over tid. Tog en test som viste svag positiv tog en til og den viste også svag positiv. Så tog jeg til lægen og hun sagde at den ikke var negativ men heller ikke 100% positiv, den opfangede et eller andet. Vil gerne sende et billede med i en mail så du kan se. Mvh Rikke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

Altså... hvis teststregen fremkommer indenfor tidsrummet hvor den skal aflæses, er den positiv uanset styrken på stregen. Det betyder ikke nødvendigvis at det er en sund og blivende graviditet, men den er stadig positiv. Din læges udsagn lyder som noget sludder - men hun kan jo evt. følge dig med blodprøver for at se om dit HCG niveau stiger tilstrækkeligt...?

Anmeld Citér

16. november 2015

SimoneDonna

Har desværre intet svar på dette men krydser fingre og håber på det bedste! 

Hilsen en som er uden p piller på første måned

Anmeld Citér

16. november 2015

xStinepigen

debattør-35198 skriver:

Hej. Jeg skriver fordi jeg er lidt i tvivl om jeg er gravid. Er gået 2 dage over tid. Tog en test som viste svag positiv tog en til og den viste også svag positiv. Så tog jeg til lægen og hun sagde at den ikke var negativ men heller ikke 100% positiv, den opfangede et eller andet. Vil gerne sende et billede med i en mail så du kan se. Mvh Rikke.

Præcis det samme skete for mig! Og jeg er altså i ige 37 nu! Tag til lægen igen om en uges tid, så burde de ikke være i tvivl om testvatrrgens tesultat! . Jeg kunne godt selv se to streger ved lægen, men hun ville altså have de var tydligere, s

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.