Barselslivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.195 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. november 2015

fif

Hej med jer

jeg er lidt interreseret i hva i fortager jer, med jeres små når i er på barsel?

jeg må indrømme at jeg synes det kan være nogle meget lange og ensomme dage en gang imellem. Og når jeg snakker med andre , så har de så travlt og er altid booket... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
fif skriver:

Hej med jer

jeg er lidt interreseret i hva i fortager jer, med jeres små når i er på barsel?

jeg må indrømme at jeg synes det kan være nogle meget lange og ensomme dage en gang imellem. Og når jeg snakker med andre , så har de så travlt og er altid booket... 

Er du i en mødregruppe?

Det elskede jeg mens jeg var på barsel. Vi mødtes fast en gang om ugen, og lavede tit andre ting sammen også. F.eks. shopping, cafeture eller en tur i svømmehallen. Jeg og en af de andre spiste også ofte sammen til aften, da vi boede meget tæt på hinanden.

Når ugen sådan ofte var fyldt af at være sammen med veninderne og deres bebser, så var det helt på sin plads at tage at par dage hvor der bare var ro på, og tid til bare at ligge og nyde min datter

Anmeld Citér

16. november 2015

fif

MummiT skriver:

Er du i en mødregruppe?

Det elskede jeg mens jeg var på barsel. Vi mødtes fast en gang om ugen, og lavede tit andre ting sammen også. F.eks. shopping, cafeture eller en tur i svømmehallen. Jeg og en af de andre spiste også ofte sammen til aften, da vi boede meget tæt på hinanden.

Når ugen sådan ofte var fyldt af at være sammen med veninderne og deres bebser, så var det helt på sin plads at tage at par dage hvor der bare var ro på, og tid til bare at ligge og nyde min datter

Er ikk længere i mødregruppen, da der var lidt for stor aldersforskel mellem jeg og dem, så vi var nogle forskellige  steder i livet synes jeg! 

Så det er lidt ærgerligt.. Derfor kan dagene godt været ret ensformigt.  

Anmeld Citér

16. november 2015

MamaGulloev

fif skriver:

Er ikk længere i mødregruppen, da der var lidt for stor aldersforskel mellem jeg og dem, så vi var nogle forskellige  steder i livet synes jeg! 

Så det er lidt ærgerligt.. Derfor kan dagene godt været ret ensformigt.  

Ja okay, det kan jeg godt forstå. Jeg var i en særlig ung mødregruppe hvor alle var under 25. Vi blev meget hurtigt meget tætte

Men der er jo også en masse ting man kan gå til med baby. Salmesang, svømning, rytmik, gymnastik, bare for at nævne noget. Måske det var en idé for dig, så du komme ud af huset og blandt andre mødre og babyer?

Anmeld Citér

16. november 2015

fif

MummiT skriver:

Ja okay, det kan jeg godt forstå. Jeg var i en særlig ung mødregruppe hvor alle var under 25. Vi blev meget hurtigt meget tætte

Men der er jo også en masse ting man kan gå til med baby. Salmesang, svømning, rytmik, gymnastik, bare for at nævne noget. Måske det var en idé for dig, så du komme ud af huset og blandt andre mødre og babyer?

Ja har du ret i- undersøgte lige salme men de starter først op igen til september, så det ligegyldigt  

men rytmik må jeg se på����

Anmeld Citér

16. november 2015

fif

fif skriver:

Ja har du ret i- undersøgte lige salme men de starter først op igen til september, så det ligegyldigt  

Hov tilsidst sku være en tommelfinger

Anmeld Citér

16. november 2015

MamaGulloev

fif skriver:

God idé

Anmeld Citér

16. november 2015

Carina:-)

Ellers tjek om der ikke er legestue i dit område.

Hwr gik vi i legestue 4 gange om ugen i forskellige rundt i byen og det var superhyggeligt. 

Det var gerne fra 09.30 til 11.30 med musik ,sang og leg imens mødre ( og enkle fædre) snakkede. 

Anmeld Citér

18. november 2015

Didde85

fif skriver:

Hej med jer

Hej,

sådan har jegdet også og jeg har en meget aktiv datter på 6 måneder...:-)

vi går til svømning, salmesang, mg og så besøger jeg familie og venner...

det er blevet bedre nu for mig men noget af en omvæltning for mig havde et meget socialt job

Anmeld Citér

18. november 2015

Didde85

fif skriver:

Vi kan bare komme midt i et forløb ved vores salmesang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.