Kan det lade sig gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
4 svar
1 synes godt om
16. november 2015

Chris87

Hej alle sammen. 

Skal bruge lidt erfaring eller måske gode råd til et lille spørgsmål.

Jeg har nu haft kvalme konstant i Ca en 3 ugers tid, mest morgen/formiddag. Men er ikke gravid (tror jeg ikke), da jeg havde mens for lidt over en uges tid siden nu.

Men kan man godt Være gravid selvom man får ganske almindelig mens ? - min var lidt svag her sidst men ellers samme længde som jeg plejer på de 5-6 dage.

Tænkte det ikke har været nødvendigt i og med jeg Hr haft mens

Hr haft en del jag og niv i underlivet her sidste 4-5 dage, og tænker det lige tidligt nok for min æl, og min æl teste viser også negative.

- i går og idag har jeg haft en del ømme bryster (evt tegn på æl ?? )

Men kan se mange som er gravide tester positivt på æl teste - så ville i ikke også mene at der ikke er noget ?

Skal bare lige høre om nogen har oplevet noget i stil..

Har ingen børn endnu, og opdager stadig ting om kroppen man ikke kender til.. Så bliver lidt nervøs når der sker ting jeg ikke helt er vant til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

Bshizzle

Chris87 skriver:

Hej alle sammen. 

Skal bruge lidt erfaring eller måske gode råd til et lille spørgsmål.

Jeg har nu haft kvalme konstant i Ca en 3 ugers tid, mest morgen/formiddag. Men er ikke gravid (tror jeg ikke), da jeg havde mens for lidt over en uges tid siden nu.

Men kan man godt Være gravid selvom man får ganske almindelig mens ? - min var lidt svag her sidst men ellers samme længde som jeg plejer på de 5-6 dage.

Tænkte det ikke har været nødvendigt i og med jeg Hr haft mens

Hr haft en del jag og niv i underlivet her sidste 4-5 dage, og tænker det lige tidligt nok for min æl, og min æl teste viser også negative.

- i går og idag har jeg haft en del ømme bryster (evt tegn på æl ?? )

Men kan se mange som er gravide tester positivt på æl teste - så ville i ikke også mene at der ikke er noget ?

Skal bare lige høre om nogen har oplevet noget i stil..

Har ingen børn endnu, og opdager stadig ting om kroppen man ikke kender til.. Så bliver lidt nervøs når der sker ting jeg ikke helt er vant til

Du kan sagtens være gravid trods mens 

Jeg havde i min første graviditet mens de første 3 mdr...

(Yep.. Jeg fandt ud af jeg var gravid sent..). 

Men her sidste vi havde gange i PB, da oplevede jeg osse disse tegn.. - Men jeg var ik gravid.. Min krop troede bare den var 

Så gik der et par mdr, så stod jeg med en positiv test. 

Anmeld Citér

16. november 2015

drabo

Profilbillede for drabo

Det er ikke alle der kan se noget om graviditet på ægløsningstests. Hvis du er i tvivl, så tag en graviditetstest.

kroppen kan dog gøre mange sjove ting, hvis ,an enten inderligt ønsker en graviditet eller lige er kommet af hormonprævention.

Anmeld Citér

16. november 2015

Chris87

Bshizzle skriver:

Du kan sagtens være gravid trods mens 

Jeg havde i min første graviditet mens de første 3 mdr...

(Yep.. Jeg fandt ud af jeg var gravid sent..). 

Men her sidste vi havde gange i PB, da oplevede jeg osse disse tegn.. - Men jeg var ik gravid.. Min krop troede bare den var 

Så gik der et par mdr, så stod jeg med en positiv test. 

Kunne Være jeg så skulle tage en - har bare ikke rigtig spekuleret over det Før nu her, har haft en del af se til.

Så har ikke rigtig tænk over det .

Tak for svar

Anmeld Citér

16. november 2015

Chris87

drabo skriver:

Det er ikke alle der kan se noget om graviditet på ægløsningstests. Hvis du er i tvivl, så tag en graviditetstest.

kroppen kan dog gøre mange sjove ting, hvis ,an enten inderligt ønsker en graviditet eller lige er kommet af hormonprævention.

Jeg havde det sådan en starten - men har haft en masse ting som har holdt mig beskæftiget og ikke rigtig tænk over det faktisk .

Så det ikke en gang fordi jeg har spekuleret på det så kroppen måske har modtaget det på den måde .

Åh jeg troede faktisk det var alle - har fulgt med på sidelinjen nemlig og set folks teste .

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.