Ups'er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
6 svar
1 synes godt om
16. november 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Manden og jeg havde sex igår aftes, og da han trak sig ud, var kondomet faldet ud inde i mig  vil I tro at der er stor risiko for graviditet? Vi skal starte pb engang i næste år, så det var jo ikke lige planen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

Ayasmor

Anonym skriver:

Hej piger. 

Manden og jeg havde sex igår aftes, og da han trak sig ud, var kondomet faldet ud inde i mig  vil I tro at der er stor risiko for graviditet? Vi skal starte pb engang i næste år, så det var jo ikke lige planen 

Fer er altid en risiko ved ubeskyttet samlee, som det jo er, når kondomet falder af. Du kan næ at tage en fortrydelsespiller op til 72 timer efter ubeskyttet sex, jo hurtigere jo bedre

Anmeld Citér

16. november 2015

SofiaMik

Tja.. Bom bom sådan er jeg blevet gravid...

Anmeld Citér

16. november 2015

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Fer er altid en risiko ved ubeskyttet samlee, som det jo er, når kondomet falder af. Du kan næ at tage en fortrydelsespiller op til 72 timer efter ubeskyttet sex, jo hurtigere jo bedre

TaK for svar  jeg tror ikke, at jeg vil tage en fortrydelsespille, for hvis jeg skulle være gravid, så vil vi da elske barnet mindst lige så højt, selvom det ikke var med i planerne 

Anmeld Citér

16. november 2015

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Tja.. Bom bom sådan er jeg blevet gravid...

Ja, risikoen er der jo.. men jeg ved ikke engang, om jeg har haft æggeløsning denne her måned, da jeg lige er stoppet på ppiller for 3 uger siden. 

Anmeld Citér

16. november 2015

Bshizzle

Som de andre skriver.. Så vil der altid være en mulighed for man kan blive gravid 

Så syntes jeg forresten det er super god indstilling at ta det som det kommer.. 

Er manden indstillet på samme holdning? 

Anmeld Citér

16. november 2015

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Som de andre skriver.. Så vil der altid være en mulighed for man kan blive gravid 

Så syntes jeg forresten det er super god indstilling at ta det som det kommer.. 

Er manden indstillet på samme holdning? 

Selvfølgelig er der det. Det er der uanset hvor meget man end prøver på at beskytte sig 

Helt indstillet, ja!  han er næsten mere skruk end jeg, så han blev næsten sur over, at vi skulle vente til starten af næste år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.