Spørgsmål til ægløsningstests, ægløsning og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
3 svar
2 synes godt om
16. november 2015

SRP

Hej piger

Jeg vil lige høre jer, om I tror der er nogen chance for, at jeg kunne være så heldig at blive gravid denne cyklus.

fredag 13/11 omkring lige kl. 16.00 fik jeg en positiv ægløsningstest. Vi havde sex sent natten til lørdag 14/11   og igen lørdag formiddag. Min kæreste var væk 15/11 pga. arbejde, så der havde vi ikke muligheden øv er nervøs for at vi ikke har udnyttet vores chancer optimalt. 

Andre som er blevet gravide ved at have sex, da ægløsningstesten blev positiv, men ikke dagen efter ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

SRP

Slet ingen ?

Anmeld Citér

16. november 2015

Anpau

SRP skriver:

Slet ingen ?

Hejsa

I kan sagtens være heldige i denne cyklus. Ægløsningstesten bliver positiv omkring 24 timer før man har ægløsning, og (god) sæd kan leve i op til flere dage i kvinden. Derfor er der altså en chance, hvis din mand har gode svømmere - og du selv er "almindelig" fertil 

Håber på det bedste og held og lykke til jer

Anmeld Citér

16. november 2015

SRP

Anpau skriver:

Hejsa

I kan sagtens være heldige i denne cyklus. Ægløsningstesten bliver positiv omkring 24 timer før man har ægløsning, og (god) sæd kan leve i op til flere dage i kvinden. Derfor er der altså en chance, hvis din mand har gode svømmere - og du selv er "almindelig" fertil 

Håber på det bedste og held og lykke til jer

Tusind tak for svaret  jeg krydser fingre for, at vi er heldige.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.