cover til ipad!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
14 svar
7 synes godt om
16. november 2015

Kay

Vi har ikke selv nogle appelprodukter så er sket ikke inde i alt det men min mor har en ipad som vores piger låner når de er der hjemme, min mors cover er ved at gå i stykker og er ikke sådan et stødsikkert et så vi ville give hende et nyt "børne sikkert" men stadig "voksent" cover

nogle der kender til sådan nogle mg evt kan linke? For jeg er faret vild i den jungle

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

Bshizzle

Kay skriver:

Vi har ikke selv nogle appelprodukter så er sket ikke inde i alt det men min mor har en ipad som vores piger låner når de er der hjemme, min mors cover er ved at gå i stykker og er ikke sådan et stødsikkert et så vi ville give hende et nyt "børne sikkert" men stadig "voksent" cover

nogle der kender til sådan nogle mg evt kan linke? For jeg er faret vild i den jungle

Vi har sådan et cover på billedet.. 

Det har nu holdt i snart 1 år, og det er fuldstændigt som nyt endnu 

Til trods for vores børn ret tit sidder med den og den har været tabt et par gange 

Den er smart, da vi kan sætte den op så begge børn kan se film på den mens den står på bordet. 

Samtidig er den smart når man læser f.eks online bøger mm.. Så skal man ikke sidde og holde den i hånden.  

Mener det er fra Elgiganten? Men ellers ved jeg man kan finde det mange steder på nettet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. november 2015

Augustmama

Bshizzle skriver:

Til trods for vores børn ret tit sidder med den og den har været tabt et par gange 

Den er smart, da vi kan sætte den op så begge børn kan se film på den mens den står på bordet. 

Samtidig er den smart når man læser f.eks online bøger mm.. Så skal man ikke sidde og holde den i hånden.  

Mener det er fra Elgiganten? Men ellers ved jeg man kan finde det mange steder på nettet. 

Mit cover minder også om dette og jeg er mere end tilfreds! Brugt 1,5 år og man kan ikke se det er brugt  

Anmeld Citér

16. november 2015

Kay

Bshizzle skriver:

Fedt ved du hvad det hedder?

Anmeld Citér

16. november 2015

Kay

Navele skriver:

Mit cover minder også om dette og jeg er mere end tilfreds! Brugt 1,5 år og man kan ikke se det er brugt  

Ved du hvad det hedder?

Anmeld Citér

16. november 2015

Augustmama

Kay skriver:

Ved du hvad det hedder?

Åh, ved ikke lige hvad det hedder. 

Men i Bilka er der stort udvalg. 

Evt dette  

https://www.bilka.dk/alt-tablettilbehoer/targus-vuscape-ipad-cover-sort/p/100051011?event=32&point=14

Anmeld Citér

16. november 2015

Bshizzle

Kay skriver:

Fedt ved du hvad det hedder?

Eiiihhmm.... ... Bum.. Bum.. IPad cover 

Ej.. Ved faktisk ik hva det hedder.. Der står ik noget synligt på coveret. 

Anmeld Citér

16. november 2015

Newsence

mytrendyphone.dk har de alt. Og til gode penge. Du skal blot kende ipads modellen. Har fået cover til både børn og voksne der og de holder selv til den 2 årige

Anmeld Citér

17. november 2015

Kay

Newsence skriver:

mytrendyphone.dk har de alt. Og til gode penge. Du skal blot kende ipads modellen. Har fået cover til både børn og voksne der og de holder selv til den 2 årige

Tak ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.