Hurtigt. Hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november 2015

Anonym trådstarter

Er 36+6 og vågnede med ret voldsomme (vedvarende) smerter i mellemgulvet. De er der stadig. Gør ligeså ondt som starten på min blindtarmsbetændelse. :-( 

hvad kan det være? Hun bevæger sig derinde. Så tænker ikke at det er noget med hende? Er førstegangs og ved jo ikke om dette kan være starten på at gå i fødsel? Det sidder jo i øverste del af maven. Og ikke nederst.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

charthys

Anonym skriver:

Er 36+6 og vågnede med ret voldsomme (vedvarende) smerter i mellemgulvet. De er der stadig. Gør ligeså ondt som starten på min blindtarmsbetændelse. :-( 

hvad kan det være? Hun bevæger sig derinde. Så tænker ikke at det er noget med hende? Er førstegangs og ved jo ikke om dette kan være starten på at gå i fødsel? Det sidder jo i øverste del af maven. Og ikke nederst.  

hej.

Det du beskriver kan jo være alt muligt. Hvor sidder din moderkage??

Jeg ville under alle omstændigheder give fødegangen et kald, for en sikkerheds skyld.

Anmeld Citér

16. november 2015

Anonym trådstarter

charthys skriver:

hej.

Det du beskriver kan jo være alt muligt. Hvor sidder din moderkage??

Jeg ville under alle omstændigheder give fødegangen et kald, for en sikkerheds skyld.

Den sidder normalt eller hvad man kalder det :-( skal til læge her til 10.20. Kan måske spørger hende først og ellers ringe til fg. :-( av! 

Anmeld Citér

16. november 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg ville ringe til fg.

Anmeld Citér

16. november 2015

Bshizzle

Jeg tænker det er fordi kroppen er ved at gøre sig klar til fødslen... 

Altså at baby bevæger sig og kroppen er ved at udvide sig der nede? 

Men et opkald til FG vil gøre dig klogere 

Anmeld Citér

16. november 2015

charthys

Anonym skriver:

Den sidder normalt eller hvad man kalder det :-( skal til læge her til 10.20. Kan måske spørger hende først og ellers ringe til fg. :-( av! 

der er nok ikke noget der hedder normalt når det kommer til moderkagen, - foran, bagved, oppe eller nede, det er vist lige normalt :-)

Anmeld Citér

16. november 2015

Anonym trådstarter

charthys skriver:

der er nok ikke noget der hedder normalt når det kommer til moderkagen, - foran, bagved, oppe eller nede, det er vist lige normalt :-)

Hun sagde bare den lå helt normalt og ikke noget jeg skulle tage højde for i løbet af graviditeten i forhold til spark, fødsel osv. Altså hende der skannede mig til MD 

Anmeld Citér

16. november 2015

Anonym trådstarter

Det gik over efter et par timer. Bare underligt at det var øverst i maven og ikke nederst. Men måske det er fordi den gør sig klar til fødslen. Puha det kommer tæt på nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.