Bange for miste selvom jeg er i uge 21

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. november 2015

Anonym trådstarter

Årh hvor er jeg dig snart træt af at gå være bange for miste min lille dreng, får desværre altid læst skræmme historie på internettet osv  mærker da små puf for det meste hverdag men nogle gange kan der også gå 2 dage imellem dem...

har i andre det også sådan ? Og hvor stor er chancen endelig for at det går galt når jeg havde en god md scanning ? 

Ved godt der ikke er nogle garantier, kunne bare være nogen af jer har det på samme måde og har nogle beroligende ord til mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2015

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg var også skrækslagen hele vejen igennem.

I graviditet nummer to købte jeg hjertelydsmonitor, så jeg kunne lytte om han var i live, når jeg fik mine små angstanfald.

Det hjalp virkelig.

Jeg gjorde det ikke første gang, fordi min mor frarådede det. Hun sagde, at jeg ville få det endnu værre hvis jeg så ikke kunne finde lyden. Det var dog sjældent et problem og jeg fandt den altid og var SÅ glad for beslutningen.

Anmeld Citér

15. november 2015

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg var også skrækslagen hele vejen igennem.

I graviditet nummer to købte jeg hjertelydsmonitor, så jeg kunne lytte om han var i live, når jeg fik mine små angstanfald.

Det hjalp virkelig.

Jeg gjorde det ikke første gang, fordi min mor frarådede det. Hun sagde, at jeg ville få det endnu værre hvis jeg så ikke kunne finde lyden. Det var dog sjældent et problem og jeg fandt den altid og var SÅ glad for beslutningen.

Er også blevet frarådet sådan en nu hvor jeg er så nervøs ang min graviditet. 

Anmeld Citér

18. november 2015

Nat25

Jeg er førstegangs gravide, og jeg er skrækslagne for at tabe min lille pige. Er 22+1 (23. Uge), i dag, og mærker hende hver dag, men på trods af det, så er jeg stadig bange. 

Jeg tror at det er helt normalt, især når man som førstegangs mor glæder sig ubeskriveligt til dette lille mirakel, men det stadig er noget usikkert og ukendt. 

Ville egentligt bare sige, at du slet ikke er alene med denne følelse, og at jeg kan følge dig 100%! Tror bare lige så stille du skal accepter din frygt, og så glæde dig når du mærker ham  Det er i hvert fald det jeg har fundet frem til 

Alt held og lykke til dig og den lille 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.