Av av smerter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. november 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

Er i den situation at jeg er 17+4 uger henne i dag. Og det hele er gået rigtig godt, men en del kvalme. I dag har jeg så pludselig fået enorm mange smerter i lænden og ned i ballerne og haleben. Andre der har prøvet det? Kan det være bækkenløsning der er på vej. I alle mine 5 graviditeter har jeg ikke prøvet noget lignende. Kan dårligt gå...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2015

Mortil2drenge<3

181084 skriver:

Er i den situation at jeg er 17+4 uger henne i dag. Og det hele er gået rigtig godt, men en del kvalme. I dag har jeg så pludselig fået enorm mange smerter i lænden og ned i ballerne og haleben. Andre der har prøvet det? Kan det være bækkenløsning der er på vej. I alle mine 5 graviditeter har jeg ikke prøvet noget lignende. Kan dårligt gå...

Kan sagtens være begyndende bækkenløsning sådan startet mit også og især slemt i den højre Balle og lyske  gå evt til lægen og få en snak min læge trykkede nogle forskellige steder og dengang var det begyndende kun, nu er jeg så sygmeldt resten af min graviditet fordi jeg ikke har passet på mig selv, og er kun i uge 21 

Anmeld Citér

15. november 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Molly90 skriver:

Kan sagtens være begyndende bækkenløsning sådan startet mit også og især slemt i den højre Balle og lyske  gå evt til lægen og få en snak min læge trykkede nogle forskellige steder og dengang var det begyndende kun, nu er jeg så sygmeldt resten af min graviditet fordi jeg ikke har passet på mig selv, og er kun i uge 21 

Lyder ikke særlig rart, når man skal være sygemeldt.

Mit er så lige i midten oppe over halebenet, og så går det ned i hver balle, og især når jeg går, gør det sindssyg ondt. Det er først startet her til eftermiddag.

Tror jeg ringer til min læge i morgen, og snakker med ham, for det er da uudholdeligt.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.