Sex og dating som enlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. november 2015

Mamaa01

Jeg tænker over hvad andre enlige mødre gør i forhold til mandligt samvær? Ikke at jeg skal giftes snart, men tænkte bare over hvad man gør.  Jeg er skilt og mor 24/7, faren er overhoved ikke inde i billedet, så har ikke tid, eller lyst, til at gå i byen, tænkte bare hvad man gør.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mamaa01 skriver:

Jeg tænker over hvad andre enlige mødre gør i forhold til mandligt samvær? Ikke at jeg skal giftes snart, men tænkte bare over hvad man gør.  Jeg er skilt og mor 24/7, faren er overhoved ikke inde i billedet, så har ikke tid, eller lyst, til at gå i byen, tænkte bare hvad man gør.

Nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn/dine børn er. 

Min datter var ikke så gammel da jeg gik fra min kæreste og begyndte at date igen.

Hun er/var hos sin far ca 1 gang om måneden, så det efterlod jo heller ikke meget tid til dating. 

Når jeg havde skrevet med en fyr og gerne ville mødes med ham så blev noget stille og roligt, og børnevenligt. Til at starte med en gåtur i naturen med en kop god kaffe. En kop kaffe hjemme hos mig, mens min datter sov. Aftensmad sammen alle tre og så lidt voksen tid efter hun var lagt i seng. 

Men jeg gjorde kun sådan fordi min datter kun var 9 mdr da jeg gik fra hendes far. Hun skulle ikke være meget ældre før jeg ikke ville gøre sådan, og gerne ville være sikker på en mand før han skulle møde hende.

Ellers har du ikke noget familie eller venner der kan hjælpe med lidt pasning en gang i mellem så du kan gå på date?

Anmeld Citér

14. november 2015

Bshizzle

Mamaa01 skriver:

Der findes en masse dating sider 

F.eks Dating.dk 

Da jeg var alene, da brugte jeg meget tid på at kende folk ved at skrive/snakke meget med dem inden jeg så dem i virkeligheden. 

Jeg fik så passet min søn om middagen eller om aften på den aftalte date.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.