Gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. november 2015

Miino

Hvor mange af jer har prøvet den med halskæden over maven hvor den faktisk havde ret?  Min mor gjorde den på mig (min mor er altid typen der får ret)  i min sidste graviditet viste den pige og jeg fik en pige..  Nu har hun drømt at jeg får en dreng og halskæden viser at jeg får en dreng når hun gør det.. Så nu føler jeg ikke at jeg kan glæde mig til at se hvad køn det bliver da hun altid plejer at have ret. Hvad er jeres erfaring med det?   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2015

Rikke12345

Miino skriver:

Hvor mange af jer har prøvet den med halskæden over maven hvor den faktisk havde ret?  Min mor gjorde den på mig (min mor er altid typen der får ret)  i min sidste graviditet viste den pige og jeg fik en pige..  Nu har hun drømt at jeg får en dreng og halskæden viser at jeg får en dreng når hun gør det.. Så nu føler jeg ikke at jeg kan glæde mig til at se hvad køn det bliver da hun altid plejer at have ret. Hvad er jeres erfaring med det?   

Har ingen erfaring med det - desværre! Men det lyder da spændende  

Anmeld Citér

15. november 2015

Miino

Rikke12345 skriver:

Har ingen erfaring med det - desværre! Men det lyder da spændende  

Du skal bare tage en halskæde (må kun være din) få en til at gøre det på dig, (det er dumt hvis det er dig selv da du kan påvirke halskæden hvis der er er køn du specielt ønsker at det skal være tag halskæden og sørg for at den står stille og spørg den så om det bliver en pige eller dreng hvis det bliver en pige drejer den rundt og ved en dreng fra side til side man siger at den måler energier..  Man kan spørge om andre ting også hvor ja er når den drejer den rundt og nej fra side til side  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.